نرم افزار و اپلیکیشن

آکیرا توریاما چگونه بهترین طراحی شخصیت بازی را در تاریخ ماندگار کرد؟

تأثیر آکیرا توریاما (Akira Toriyama) بر رسانه های مانگا و انیمه، به لطف دکتر اسلامپ و دراگون بال، بسیار زیاد بود. توریاما علاوه بر جهان های تخیلی گسترده و سبک بصری خاص خود، یک طراح شخصیت درخشان بود و اسلایم (Slime) سری دراگون کوئست که عالی ترین طراحی شخصیت در بازی...

7 فروردین 1403

5 ارتقای کلیدی که در راه آیفون 16 هستند

اپل مانند بسیاری از شرکت های بزرگ در بازار موبایل، برای گوشی های پرچم دار خود تغییرات زیادی را عملی نمی کند و هر سال این گوشی ها با تغییرات جزئی راهی بازار می شوند. اما در این میان بعضی از این تغییرات توجهات زیادی را جلب می نمایند. در سال 2024 با گوشی های...

29 اسفند 1402

فروش بازی Monster Hunter: World از 25 میلیون نسخه عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی کپ کام (Capcom)، به نظر می رسد که فروش بازی Monster Hunter: World از 25 میلیون نسخه فراتر رفته است.

27 اسفند 1402

فراتر از یک بازسازی ساده؛ ماجرای ساخت بازسازی فاینال فانتزی 7

تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) از زمان ایفای نقش به عنوان طراح شخصیت و کارگردان هنری در فاینال فانتزی 7، افسانه اش به طور قابل توجهی رشد نموده است. علاوه بر کار روی تقریبا تمام بازی های فاینال فانتزی تحسین شده از زمانی که وارد اسکوئر انیکس (Square Enix) شده، به ساخت...

22 اسفند 1402

تفاوت تاخیر و پهنای باند و توان عملیاتی چیست و کدام یک مهم تر است؟

امروزه تقریبا زندگی همه ما به اینترنت گره خورده است و یک اینترنت بد می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به زندگی و بعلاوه کسب و کارهای ما وارد کند.

1 اسفند 1402

ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Bloodlines 2 منتشر شد

کمپانی Paradox Interactive و استودیوی The Chinese Room به تازگی تریلر جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 منتشر نموده اند که به گیم پلی آن می پردازد.

17 بهمن 1402

8 علت برای خریدن موتورولا موتو G54 5G (و 4 علت برای نخریدن)

موتو G54 یکی از گوشی های مالی نو موتورولا است که اواخر سال 2023 رونمایی و راهی بازار شد. این محصول به خاط بهره مندی از مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب معروف شده اما آیا ارزش خرید بالایی دارد؟ در این مطلب به آنالیز 8 علت برای خرید موتو G54 و 4 علت برای نخریدن آن می...

6 بهمن 1402

بازی Avowed پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

شرکت آبسیدین (Obsidian) یکی از شرکت های بزرگ در دنیای گیمینگ است که بازی های بسیار خوبی را در این مدت عرضه کرده است. این شرکت چند سال پیش از طریق مایکروسافت خریداری شد و از آن زمان در حال عرضه عناوین انحصاری مختلف برای کنسول های این غول تکنولوژی بوده است.

2 بهمن 1402

معمای 200 ساله حل شد

دولومیت یک کانی کلیدی است که در کوه های دولومیت ایتالیا، آبشار نیگارا و هودوهای یوتا در آمریکا یافت می گردد و در سنگ هایی با عمر بیشتر از 100 میلیون سال فراوان است.

24 دی 1402

جدول فروش بازی ها در بریتانیا؛ میراث هاگوارتز به سلطنت 10 ساله فیفا خاتمه داد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) پرفروش ترین بازی سال 2023 در بریتانیا از نظر فروش فیزیکی شده است.

18 دی 1402

جان سخت ترین موجود کره زمین، یک خرس بسیار متفاوت، عکس

تاردیگرید یا همان خوکچه خزه ای که با نام خرس آبی هم شناخته می گردد با اینکه بسیار کوچک است می تواند گرمای شدید، خشکسالی و حتی تشعشعات را تحمل کند.

2 آذر 1402

ارزان ترین گوشی های هوشمند گوگل، عکس

دیجیاتو نوشت: گوگل هفته گذشته از گوشی های خانواده پیکسل 8 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 پرده برداشت. حالا که توجهات دوباره به سمت گوشی های سری a معطوف شده، یکی از مدیران این شرکت به شایعه ای درباره تولید محصولاتی حتی ارزان تر از سری a واکنش نشان داده و این احتمال...

16 مهر 1402

12 راه حل برای برطرف ارور باز نشدن PDF در Acrobat Reader

آیا برنامه Adobe Acrobat Reader در باز کردن برخی از فایل های PDF ناتوان است؟ در این مقاله قصد داریم ارور باز نشدن PDF در برنامه ادوبی آکروبات ریدر را آنالیز نموده و 12 راهکار را برای حل این مشکل معرفی کنیم.

31 مرداد 1402

این میوه ها برای سلامت پوست معجزه می نمایند!

میوه ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد احتیاج را فراهم نموده و مانع از ابتلا به بیماری های مختلف می شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه ها یاری به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول های پوستی می شوند.

27 تیر 1402

یارانه چه کسانی 80 هزار تومان اضافه می گردد؟، اگر می خواهید مشمول افزایش یارانه نقدی شوید، چه باید کنید؟

علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی با اشاره افزایش 20 درصدی افزایش یارانه دهک های اول تا سوم با استفاده از طرح کالابرگ گفت: مرحله نو این طرح از 13 خرداد شروع شده و همه مشمولین طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده نمایند. ...

14 خرداد 1402

آیا روش درستی برای تجربه کردن بازی ها وجود دارد؟

وقتی من وارد حیطه بازی کردن و بازیسازی شدم، یکی از شدیدترین دغدغه هایم بازی کردن بازی ها به روش درست بود. روش درست؟ روش درست دیگر چیست؟

10 فروردین 1402

8 تلویزیون اندرویدی پرفروش خبرنگاران؛ از 10 تا 20 میلیون تومان

پیشرفت در صنعت تلویزیون ها با سرعت بسیار بالایی در جریان است و امروزه شاهد عرضه این محصولات با سیستم عامل اندروید هستیم که قابلیت های بسیار جذابی را برای کاربران به همراه می آورد. شرکت های بسیاری به علت محبوبیت بالای این سیستم عامل اقدام به فراوری تلویزیون...

15 بهمن 1401

موفقیت های چشمگیر هوآوی در دیگر بازارهای جهانی علاوه بر حوزه مخابرات و گوشی های هوشمند

فعالیت هواوی از چهارچوب شرکتی که صرفاً در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی یا عرضه گوشی های هوشمند فعالیت داشته، فراتر رفته است و حالا آمار منتشر شده از عملکرد این شرکت در بازارها و حوزه های مختلف، از رشد چشمگیر حکایت دارد.

10 بهمن 1401

فروش Detroit: Become Human از مرز 8 میلیون نسخه عبور کرد

بازی دیترویت انسان شوید (Detroit: Become Human) را می توان یکی از برترین عناویت تصمیم گیری ساخته شده دانست. این بازی به وسیله شرکت کوانتیک دریمز (Quantic Dreams) ساخته شده و از لحاظ داستانی و گیم پلی بسیار قوی بود. به طور کلی در عناوین تصمیم گیری داستان اهمیت بسیار زیادی...

8 بهمن 1401

چگونه با گوشی دوربین های مخفی را شناسایی کنیم؟

مخفی کردن دوربین برای ضبط غیرتوافقی فیلم، صدا و عکس در بیشتر کشورهای جهان غیرقانونی است. اینکار تخلفی بسیار جدی به شمار میرود که باید با جدیت با آن برخورد شود.

7 بهمن 1401
تعداد: (47)