همه اخبار و مقاله ها

5 ارتقای کلیدی که در راه آیفون 16 هستند

اپل مانند بسیاری از شرکت های بزرگ در بازار موبایل، برای گوشی های پرچم دار خود تغییرات زیادی را عملی نمی کند و هر سال این گوشی ها با تغییرات جزئی راهی بازار می شوند. اما در این میان بعضی از این تغییرات توجهات زیادی را جلب می نمایند. در سال 2024 با گوشی های...

29 اسفند 1402

فروش بازی Monster Hunter: World از 25 میلیون نسخه عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی کپ کام (Capcom)، به نظر می رسد که فروش بازی Monster Hunter: World از 25 میلیون نسخه فراتر رفته است.

27 اسفند 1402

راهنمای خرید برترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی؛ مدل های حرفه ای و هیجان انگیز

در دنیای پرشتاب امروز، جایی که تصاویر و طراحی های گرافیکی به زبان جهانی بدل شده اند، داشتن یک لپ تاپ قدرتمند برای انجام کارهای گرافیکی نه تنها یک احتیاج بلکه یک مزیت رقابتی محسوب می گردد. از طراحان دیجیتال گرفته تا متخصصان ویرایش ویدیو، همگی در پی دستگاهی...

26 اسفند 1402

آمریکا تعریف اینترنت پهن باند را تغییر داد، حداقل سرعت موردنیاز، 100 مگابیت برثانیه!

دولت آمریکا تعریف اینترنت پهن باند را اصلاح نموده و پیش نیازهای سخت گیرانه تری برای آن در نظر گرفته است.

25 اسفند 1402

خطرناک ترین دشمن انتقام جویان چه ارتباطی با فیلم بیوه سیاه دارد؟

شخصیت تسک مستر در فیلم بیوه سیاه (Black Widow) ثابت کرد یک مبارز عالی و دشمنی تقریباً شکست ناپذیر است. با این وجود، برخلاف کمیک ها، به نظر می رسد توانایی این مبارز نقابدار در تقلید سبک های مبارزه، از خودش نشأت نمی گیرد. بلکه این توانایی را مدیون فناوری های پیشرفته...

23 اسفند 1402

فراتر از یک بازسازی ساده؛ ماجرای ساخت بازسازی فاینال فانتزی 7

تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) از زمان ایفای نقش به عنوان طراح شخصیت و کارگردان هنری در فاینال فانتزی 7، افسانه اش به طور قابل توجهی رشد نموده است. علاوه بر کار روی تقریبا تمام بازی های فاینال فانتزی تحسین شده از زمانی که وارد اسکوئر انیکس (Square Enix) شده، به ساخت...

22 اسفند 1402

تویوتا تازه بازار خودروی ایران، عکس

گزارش ها حاکی از آن است که تویوتا لوین هیبرید و توربو به تهران آمده است.

21 اسفند 1402

5 مورد از ترندهای رنگ لب که در سال نو محبوب هستند

همانطور که با رسیدن به سال نو دکوراسیون خانه و استایل مان را بر اساس مد روز تغییر می دهیم، ترندهای آرایشی هم تغییر می نمایند و باید سبک آرایش مان را هم به روز کنیم. در نوروز 1403 و سال نو سبک های آرایشی نوی مد شده است که قبلا در خبرنگاران مگ به شکل کامل آن...

20 اسفند 1402

کشف گور 1500 ساله در مکزیک

یک گور 1500 ساله به همراه استخوان هایی که روی هم انباشته شده بودند، حین حفاری هایی برای توسعه سیستم فاضلاب در مکزیک کشف شد.

18 اسفند 1402

راه و چاه گشت وگذار در روستای کنگ

حالا که به فصل بهار نزدیک می شویم و پای ثابت یکی از سفرهایمان سفر به مشهد الرضا (ع) است، بد نیست به روستا کنگ هم سری بزنید که تا مشهد مقدس تنها 28 کیلومتر فاصله دارد. با ما همراه شوید تا راه و چاه رسیدن، گشتن و ماندن در کنگ را به شما نشان دهیم.

17 اسفند 1402

بلیت اتوبوس برون شهری 25 درصد افزایش یافت، این افزایش قیمت فقط برای ایام نوروز نیست

احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری گفت: قیمت بلیت اتوبوس مسیرهای برون شهری امروز با موافقت مسئولان در حوزه مسافری 25 درصد افزایش یافت.

16 اسفند 1402

فیل از موش می ترسد؟

این افسانه که فیل ها از موش ها می ترسند احتمالاً بیشتر در کارتون دامبو به تصویر کشیده شده است، اما منشأ آن به روزگار یونانیان باستان بر می گردد.

15 اسفند 1402

فکر می کنید چند میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی فعال هستند؟

گزارش دیجیتال 2024 نشان می دهد که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی معادل 62.3 درصد از جمعیت دنیا است.

14 اسفند 1402

کیسه پاریس برای جیب گردشگران

افزایش بهای بلیت موزه های پاریس از جمله لوور همزمان با نزدیک شدن به برگزاری بازی های المپیک، خشم عمومی را در فرانسه برانگیخته است.

12 اسفند 1402

نزدیک ترین متحدان آمریکا نیز این جنگنده را ندارند!، عکس

اف -22 رپتور (F-22 Raptor) آیپاد نانو نیست. به عنوان یک ابزار قدرتمند در زرادخانه نیروی هوایی ایالات متحده، رپتور یک جنگنده فوق پیشرفته مجهز به موشک AIM - 9 Sidewinder و یک مسلسل M 61 A 2 و چندین سلاح دیگر هوا به هوای به شدت مخرب است.

11 اسفند 1402

دانشمندان چینی خاک شور را حاصل خیز کردند!

امنیت غذایی در چین با جمعیت 1.4 میلیارد نفری آن، یک اولویت برای این کشور است. با این حال، این کشور با چالش های متعددی روبرو است، زیرا از نظر اراضی شور-قلیایی در مرزهای جغرافیایی خود رتبه سوم جهانی را دارد.

9 اسفند 1402

اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6 تغییرات محدود را نشان می دهد

ساعاتی قبل اولین تصاویر رندر گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 منتشر شد که جزئیات ظاهری آن را نشان می دهد. اولین نکته قابل توجه در این رندرها، گوشه های تیزتر دستگاه است. در حالی که گلکسی زد فولد 5 گوشه های گردی مشابه گلکسی اس 24 پلاس داشت، زد فولد 6 شباهت بیشتری به...

9 اسفند 1402

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از فردا

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی 23 اسفند تا 17 فروردین) از روز سه شنبه - هشتم اسفند - آغاز خواهد شد.

7 اسفند 1402

ویژگی عجیب ساعت های هوشمند نو شیائومی

زمانی را به یاد می آورید که مدل های قدیمی گوشی نوکیا پنل جلویی قابل تعویض داشتند؟ شیائومی این ویژگی را در سال 2024 به شیوه ای متفاوت احیا کرده است و آن را روی ساعت های هوشمند خود ارائه می دهد.

7 اسفند 1402

طرز تهیه خوراک بادمجان کبابی به روش ترکیه ای

خوراک بادمجان کبابی یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می گردد

5 اسفند 1402
تعداد: (1369)