ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Bloodlines 2 منتشر شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، کمپانی Paradox Interactive و استودیوی The Chinese Room به تازگی تریلر جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 منتشر نموده اند که به گیم پلی آن می پردازد.

ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Bloodlines 2 منتشر شد

به عنوان دنباله ای بر اثر کالت پیروز سال 2004، بازی اکشن و نقش آفرینی Bloodlines 2 با توسعه پرفراز و نشیبی روبرو شده است. این بازی در ابتدا به وسیله Hardsuit Labs ساخته می شد اما این استودیو در سال 2021 از این پروژه استعفا داد. پس از مدت ها سکوت در خصوص پیشرفت بازی، حال یک تریلر کاملا تازه از گیم پلی و ویدیویی از سازندگان، هیجان هواداران را بیشتر نموده است.

در ویدیویی که از سازندگان منتشر شده و حاوی تصاویری از گیم پلی نیز است، الکس اسکیدمور (Alex Skidmore)، کارگردان خلاقیت و جاشوا متیوز (Joshua Matthews)، مدیر جامعه، همراهی می گردد تا در حین کاوش در سیاتل، به مکانیک و محیط بازی بپردازد. این دو به یک ماموریت اولیه بازی می پردازند و درباره اینکه چرا شخصیت بازیکن یعنی Phyre به انبار متروکه ای نفوذ می نماید تا سرنخ هایی در خصوص علامت مرموز روی دست خود پیدا نمایند، بحث می نمایند.

اسکیدمور در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید:

در این ویدیو، هواداران بعلاوه می توانند مشاهده نمایند که بازی برخلاف نسخه قبلی، تنها از یک زاویه اول شخص استفاده می نماید. در این میان مکانیک های منحصربه فرد مانند تغذیه، توانایی های جادویی خون آشام ها همراه با مبارزه، پیمایش و گزینه های گفت وگو به نمایش گذاشته می گردد. از طرفی در طول گیم پلی، بازیکنان می توانند صدای شخصیتی به نام فابین را بشنوند که در فکر Phyre صحبت می نماید. به گفته سازندگان، این صدای مرموز بخش اصلی داستان سرایی بازی است که جزئیات بیشتری از آن در ویدیوهای آینده فاش خواهد شد.

لازم به ذکر است که هواداران پس از شنیدن اخباری که در سال 2021 منتشر شد، مبنی بر اینکه Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 تقریبا لغو شده، نگران این اثر بودند، اما با معرفی The Chinese Room به عنوان توسعه دهنده تازه بازی، به نظر می رسد که توسعه رو به جلو حرکت می نماید. در این میان هنوز به طور دقیق معین نیست که بازی در چه زمانی عرضه می گردد، اما بسیاری از هواداران امیدوارند که تریلر تازه نشانه مثبتی برای آن باشد.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در پاییز آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Bloodlines 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Bloodlines 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید