تئاتر

جواد اعرابی، بازیگر، تهیه کننده و منتقد تئاتر درگذشت

جواد اعرابی، بازیگر، تهیه کننده و منتقد تئاتر درگذشت.

9 مرداد 1402

اقتباسی دیگر از آثار چخوف بر صحنه تئاتر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ نمایش سه خواهر به کارگردانی میلاد سلیمانلو از 21 تیر به روی صحنه خواهد رفت.

17 تیر 1402

تصاویر باورنکردنی ، کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما ، تعمیرات باک هواپیمای معروف سی، 130 با کمک ریزنقش ها!

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

2 خرداد 1402

بوتیک هتل حنا؛ اقامتگاهی زیبا و دنج در تهران، هتلی با معماری مجذوب کننده در یکی از کوچه های معروف و محبوب مرکز

تهران پرجمعیت ترین شهر و مرکز ایران است و یکی از مهم ترین مراکز گردشگری ایران به شمار میرود. این شهر دارای مجموعه ای از جاذبه های گردشگری است که شامل کاخ ها، موزه ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. هتل های تهران آنقدر زیاد و متنوع...

1 اسفند 1401

آشنایی با موزه باستان شناسی و مردم شناسی ارومیه

موزه ارومیه که یک موزه مردم شناسی و باستان شناسی می باشد در سال 1346 درآدرس آذربایجان غربی، ارومیه، روبروی بانک تجارت در خیابان شهید بهشتی امروز تاسیس شد موزه ارومیه دارای زیر بنایی به متراژ 750 متر و دارای وسعت 2000 متر مربع می باشد. موزه مردم شناسی ارومیه...

22 دی 1401

معرفی 15 نامزد اولیه اسکار بین المللی؛ اسمی از نماینده ایران نیست

آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار لیست کوتاه نامزدهای چند شاخه از جمله جایزه برترین فیلم بین المللی سال را در حالی خاطرنشان کرد که نماینده سینمای ایران از رسیدن به جمع 15 نامزد اولیه بازماند.

5 دی 1401

با 5 مرگ عجیب و خنده دار آشنا شوید

آیا تا به حال به نحوه مرگ خود فکر نموده اید. به نظر شما مرگ با شلغم بدتر است یا مرگ بر اثر دوست داشته شدن زیاد!

12 آذر 1401

واکنش جالب توجه سعید آقاخانی به قهرمانی استقلال!

سعید آقاخانی در واکنش به قهرمانی استقلال در سوپرجام و عدم خوشحالی بازیکنان نوشت: قهرمانیتان جاودانه شد.

17 آبان 1401

دره امواج، نگین فیروزه ای سان سیتی

پارک دره امواج (The Valley of the Waves theme park) در اقامتگاه سان سیتی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار مشهور در کشور آفریقای جنوبی محسوب می گردد که در آن می توان انواع ورزش ها و تفریحات مختلفی از قبیل موج سواری، شنا، قایق سواری در آب های خروشان و ... را در زیر آفتاب گرم...

23 شهریور 1401

حقایق جالب درباره ولگوگراد؛ روسیه

ولگوگراد یکی از شهرهای جنوب غربی روسیه است که در کنار رودخانه ولگا قرار گرفته است. شهر ولگوگراد بیش از یک میلیون جمعیت دارد و یکی از شهرهای جام جهانی 2018 روسیه است.

30 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 4 ستاره لیندنر ام بلودر در وین

هتل لیندنر ام بلودر وین | Lindner Hotel am Belvedereدرست در کنار کاخ بلودر در خیابان لنداسترات، هتل لیندنر ام بلودر وین Lindner Hotel am Belvedere قرار گرفته و تا آکادمی تئاتر وین، پارک ونیز سیتی و کاخ بلودر تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل لوکس، در سال 2007 ساخته شده و مناسب...

28 اردیبهشت 1401

وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز اطلاع داد و گفت: مشکل اصلی ما در این زمینه، بحران تامین آب است.

26 اردیبهشت 1401

تنفس مصنوعی یک هنر در قلب شهر

محدوده تئاتر شهر هر از چند گاهی میزبان غرفه هایی می شود که برخی از آنان رنگ و بوی هنر صنایع دستی دارند و حکایت از تنفس این هنر در قلب شهر؛ تنفسی که به واسطه ارائه برخی آثار صنعتی در میان هنرهای دستی، در حقیقت تنفسی مصنوعی به شمار میرود.

17 اردیبهشت 1401

برترین سواحل دبی؛ برای شنا و غوطه ور شدن در آفتاب

همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله منطقه ها گرمسیر در دنیا به شمار می رود.

17 بهمن 1400

گرامیداشت 55 سالگی سنگلج میان شیوه نامه های بهداشتی

مراسم پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس تماشاخانه سنگلج به دلیل بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک شهر و مقابل این تماشاخانه برگزار شد.

21 آبان 1399

جدال لفظی فتح الله زاده و موسوی روی آنتن

عبدالرضا موسوی و علی فتح الله زاده دوچهره پرخبر باشگاه استقلال امروز در برنامه استادیوم شبکه پنج مناظره تندی با هم داشتند.

28 فروردین 1399

دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در دانشگاه صدا و سیما برگزار می گردد

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: برای نخستین بار این دانشگاه با همکاری سازمان هنری و رسانه ای اوج دوره های آموزشی فیلمنامه نویسی را ویژه دانشجویان برگزار می نماید.

26 فروردین 1399

نقش ارتباطات در توسعه اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، نقش ارتباطات در توسعه اجتماعی و توسعه جوامع امروزی عنوان مقاله ای است که در سایت انجمن ایرانی مطالعات ایرانی منتشر شده است. این مقاله سعی دارد که نقش رسانه را در دنیای امروزی آنالیز کند. به مناسبت روز خبرنگار شما را به مطالعه این مقاله...

21 آبان 1398