برترین سواحل دبی؛ برای شنا و غوطه ور شدن در آفتاب

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله منطقه ها گرمسیر در دنیا به شمار می رود.

برترین سواحل دبی؛ برای شنا و غوطه ور شدن در آفتاب

زمانی که به پاییز می رسیم، بسیاری از گردشگران تمایل دارند در برترین سواحل دبی به شنا بپردازند. البته باید به این نکته توجه داشت، شنا کردن تنها منحصر به فصل پاییز نمی باشد، و شما هر زمانی که بخواهید می توانید شنا کنید.

با توجه به اقلیم جغرافیایی خاص دبی، برترین زمان شنا از اواسط پاییز تا اواسط بهار می باشد. بعلاوه می توانید جدا از سواحل، از دیگر مراکز سرگرمیی و سرگرمی های بیشمار آن بهره مند شوید.

در این موضوع تمرکز ما بر روی سواحل زیبای این شهر ساحلی است. باید این را به سفر دوستدان بگوئیم که، اگر دوست دارید در محیط آرام و به دور از حاشیه اوقات فراغت خود را سپری کنید، مهمترین و برترین آن استفاده از جزایر دبی است.

جزایری ناب و دوست داشتنی که برای استراحت و شنا بسیار مناسب تلقی می شوند.

امروزه امکانات و تجهیزات بروز و منحصر به فردی را در دبی مشاهده خواهید کرد. طوریکه کاملا مات و مبهوت از این همه امکانات مدرن خواهید شد.

یکی از مکان هایی که در آن تکنولوژی های روز دنیا به کار رفته، و شکل زیبا و تجلی بخشی به آن داده و باعث می شود مسافران لحظات مجذوب کننده، راحت و دلنشین را سپری کنند، جزایر خصوصی دبی است.

همین امر آن ها را از جزایر سنتی متمایز ساخته است، البته به این معنا نیست که در جزایر عمومی مجذوب کنندهیتی نهفته نباشد.

ما در این نوشته به آنالیز مهم ترین سواحل عمومی و خصوصی دبی خواهیم پرداخت. با وبلاگ کوجی هامی همراه باشید.

ساحل جمیرا | Jumeirah Beach

بدون شک انتخاب اول مردم ایران، و همینطور سایر مردمی که از نقاط مختلف دنیا به امارات سفر می کنند، شهر دبی و در راس آن ساحل زیبای جمیرا خواهد بود.

این ساحل از لحاظ جغرافیا در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است و شن های طلایی روی آن بسیار دلبری میکند و چشمان را به خود خیره می نماید. در این ساحل امکانات متنوع و تکنولوژی های روز و منحصر به فردی قرار گرفته، که حتی مردمان محلی این شهر نیز انتخاب نخست آن ها برای گذران اوقات فراغت و پیاده روی می باشد.

افرادی که تمایل به ورزش های آبی ندارند، می توانند در شن های طلایی این ساحل و برروی جایگاه هایی که از قبل معین شده نشسته، و اقدام به حمام آفتاب کنند.

لازم به ذکر است، این ساحل نخستین بار در سال 1989 افتتاح شده و مساحت آن چیزی در حدود کمی کمتر از 13 هکتار می باشد.

همین طور در محوطه پشتی ساحل درخت های نخل فراوانی قرار گرفته، که بسیاری از خانواده ها در زیر سایه این درختان کمپ خود را برپا می کنند.

امکانات ساحل جمیرا

از لذت بخش ترین گفتنی های ساحل جمیرا که از برترین سواحل دبی می باشد این بوده، که در کنار ساحل، غرفه های متعددی از موادغذایی و نوشیدنی ها وجود دارد و مردم می توانند به راحتی به این غرفه ها مراجعه نموده، و مایحتاج مورد احتیاج خود را خریداری کنند.

یکی دیگر از ورزش هایی که در این ساحل بسیار محبوبیت دارد ورزش هندبال ساحلی می باشد که محوطه هایی مجزا برای دوستداران این ورزش در نظر گرفته شده است.

از مزایای دیگر این ساحل داشتن محوطه هایی کاملا بی خطر با وسایل بازی متعدد برای بچه ها است، که این خود یک دغدغه مهم برای والدین می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده بسیاری از گردشگران به این منطقه مراجعه کنند، وجود پارک آبی وایلد وادی است، که بسیار محبوب و مشهور میباش د. از دیگر مزایای آن وجود مسجد جمیرا است که بسیاری از مسافران می توانند به این مکان مذهبی مراجعه کنند.

ساحل دبی؛ از برترین سواحل دبی | Dubai Beach

یکی دیگر از ساحل های عمومی دبی، ساحل دبی نام دارد، که فضایی بسیار وسیع دارد و فعالیت های مختلفی در آن انجام می شود.

شما در این ساحل می توانید از تسهیلات و امکانات ورزشی بهره ببرید.

بعلاوه فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های بسیار مختلفی در این ساحل وجود دارد. حتی یکی از گزینه های خاص آن عکس گرفتن با شتر در سواحل می باشد، که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

این ساحل در نوع خود یکی از برترین سواحل دبی به شمار می رود و امکانات رفاهی خوبی را به خانواده ها ارائه می دهد.

در این ساحل محوطه های مخصوصی برای بازی بچه ها تعبیه شده است. بعلاوه قطارهایی برای حمل مسافران نیز در آن وجود دارد.

این ساحل می تواند یک محل عالی برای سرگرمی، خرید و سرو غذا باشد. بعلاوه در این ساحل می توانید یک تصویر زیبایی از بزرگترین چرخ فلک دبی که بسیار هم معروف است، داشته باشید.

در این ساحل می توانید رویایی ترین خاطرات را برای خود و خانواده رقم بزنید.

پارک ساحلی الممزر | Al Mamzar Beach

یکی دیگر از برترین سواحل عمومی دبی پارک ساحلی الممرز، که این مکان بسیار مورد استقبال جهانگرد ها و گردشگران است.

علت اصلی آن امکانات سرگرمیی مختلفی است، که به گردشگران ارائه می دهد. این ساحل به دلبل مجهز بودن به نگهبان و گاردهای ساحلی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

در اینجا خانواده ها می توانند سرگرمیاتی مانند پیک نیک روی چمن داشته باشند و آفتاب بگیرند و لذت ببرند.

بعلاوه برای بچه ها نیز محوطه بازی در نظر گرفته شده و بچه ها می توانند با امنیت کامل، مشغول بازی شوند. این ساحل حتی دارای یک سالن آمفی تئاتر هم می باشد، که برنامه های مفرحی در آن برگزار می شود.

نکته جالب در رابطه با این ساحل این است، که روزهای دوشنبه و چهارشنبه آن به خانم ها اختصاص دارد، تا زنان مسلمان هم بتوانند آزادانه در ساحل سرگرمی و شنا کنند.

برترین سواحل دبی؛ لامر | La Mer Dubai

ساحل لامر نیز جز برترین ساحل های عمومی دبی به شمار می آید.

این ساحل نیز دارای مغازه، کافه و رستوران های متنوعی است، و دارای فعالیت های سرگرمیی و ساحلی گوناگونی می باشد.

ساحل لامر دبی، برای سرگرمی خانوادگی بسیار مناسب است. این ساحل دارای محوطه بازی برای بچه ها است که در این رابطه بسیار مشهور بوده، چون یکی از اولین زمین های بازی بادکردنی خارج از شرق آسیا به شمار میرود.

این زمین بازی هوا هوا نام دارد و به شکل گردنبند می باشد.

ساحل الصفوح | AL SUFOUH BEACH

ساحل الصفوح نسبت به سایر سواحل دبی خیلی شناخته شده نیست؛ با این حال یکی از برترین سواحل دبی به شمار می آید.

این ساحل در امتداد جاده شاه سلمان بن عبدالعزیز السعود واقع شده است. ساحل الصفوح نسبت به ساحل های دیگر، نسبتا ساکت تر و خلوت تر است.

با این حال، در این ساحل نیز رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های متعددی وجود دارد. به طور کلی، امکانات رفاهی این ساحل خوب است و بسیار مور علاقه خانواده ها می باشد.

موج های کف آلود این ساحل نیز بسیار برای بچه ها مجذوب کننده بوده و محیط بازی خوشایندی را برای آن ها فراهم می نماید.

از برترین سواحل دبی؛ السیف | Al Seef

ساحل السیف یک ساحل بسیار قدیمی و پر رونق در دبی است. این ساحل در محله تاریخی الفهید قرار گرفته و محل اتصال بخش قدیمی و بخش مدرن و تازه شهر دبی محسوب می شود.

در حوالی این ساحل، رستوران ها، غرفه ها، کافه ها و مراکز خرید مختلفی وجود دارد.

فاصله ساحل السیف تا فرودگاه دبی 15 دقیقه است. هنوز هم در این ساحل کشتی ها و قایق های سنتی عربی را می توان مشاهده کرد، که بیشتر آن ها از جنس چوب هستند.

از این قایق ها در گذشته برای رفت و آمد استفاده می شد.

این روش، دیگر مانند قبل متداول نیست، اما هنوز هم بعضی برای تردد از آن ها استفاده می کنند.

ساحل کایت | Kite Beach

ساحل کایت یکی دیگر از برترین سواحل دبی است. این ساحل شرایط بسیار خوب و مناسبی برای ورزش آبی و مفرح کایت بوردینگ، کایاک سواری و سایر ورزش های آبی را داراست.

اگر در پی آرامش در ساحل هستید؛ پیشنهاد ما ساحل کایت است. بسیاری از ورزشکاران این ساحل را برای سرگرمی و ورزش شان انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که بیشتر رویددهای ورزشی سالانه در این ساحل برگزار می شود.

بعلاوه این ساحل، مجهز به محوطه ای برای ورزش های ساحلی مانند والیبال است. یه خبر خوب برای شکم پرستان که در ساحل کایت فودکورت و رستوران های متعددی برای برطرف گرسنگی شما وجو دارد.

این ساحل برای گروه های خانوادگی و محبت آمیز بسیار مناسب است.

ساحل سانست؛ یکی دیگر از برترین سواحل دبی | Sunset Beach

شما می توانید در این ساحل عمومی زیبا سرگرمی کنید. در فاصله بسیار کمی از این ساحل جاذبه های جهانگردی واقع شده است، و نمای برج خلیفه از این ساحل بسیار چشم نواز، کاملا نمایان است.

موج سواران به این ساحل بسیار علاقه دارند، زیرا مکان بسیار ایده آلی برای موج سواری و سرگرمیات هیجان انگیز آبی است.

در اوج زمستان هم هوای دبی بسیار مطلوب و دلپذیر است و شاید برترین زمان برای موج سواری باشد.

در خصوص تور دبی

دبی یکی از شهرهای مدرن و گران بین المللی است که سفر به آن شما را متحمل هزینه های زیادی می نماید. قبل از سفر به دبی ابتدا باید ویزای آن را بگیرید.

برای گرفتن ویزای این شهر احتیاجی به مصاحبه حضوری ندارید، و آژانس های هواپیمایی هم می توانند این ویزا را برای شما تهیه کنند.

با توجه به بالا بودن هزینه ها در این شهر، اگر برای اولین بار است که می خواهید به این شهر سفر کنید؛ بهتر راه رزرو تور دبی است.

تور می تواند در پایین آوردن هزینه ها به شما یاری قابل توجهی کند.

با توجه به مقاله فوق کدام ساحل از برترین های دبی بوده است؟

منبع: دلتابان

به "برترین سواحل دبی؛ برای شنا و غوطه ور شدن در آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل دبی؛ برای شنا و غوطه ور شدن در آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید