4 اپلیکیشن برتر برای دوستداران NFT

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، با افزایش محبوبیت NFT، اپلیکیشن های بسیاری برای کاربران مشتاق این حوزه منتشر می شوند. اما برترین اپ های موجود کدام هستند؟ با وجود گزینه های مختلف، پیدا کردن مطمئن ترین گزینه ها سخت می گردد. به هر حال، آثار NFT ارزش قیمتی بالایی دارند و اعتماد به اپلیکیشن های اشتباهی که امن نباشد می تواند ضرر اقتصادی در پی داشته باشد.

4 اپلیکیشن برتر برای دوستداران NFT

اگر به NFT علاقه مند هستید یا تمایل دارید بیشتر با این حوزه آشنا شوید، می توانید اپلیکیشن هایی را که امتیاز بالایی دارند روی دستگاه خود نصب کنید. این اپ ها به علت اعتماد بالای کاربران و امتیازاتی که دریافت نموده اند، گزینه های مطمئن تری برای استفاده هستند.

1. Enjin: برترین کیف پول NFT

Enjin یکی از اولین کیف پول هایی است که با هدف استفاده برای NFT توسعه داده شده است. اپ های دیگر مانند Trust هم پس از پشتیبانی از NFT به محبوبیت رسیدند، اما Enjin با تمرکز بر المان های قابل جمع آوری دیجیتالی طراحی شده است. بعلاوه، این کیف پول از چندین بلاک چین پشتیبانی می نماید، اما Trust و سایر کیف پول ها فقط از اتریوم و کاردانو پشتیبانی می نمایند.

Enjin حتی رمز ارز اختصاصی خود به نام Enjin Coin را هم دارد و امکان تبادل رمز ارز درون برنامه ای را هم پشتیبانی می نماید. شما می توانید به سادگی از سایر کیف پول ها رمز ارز خود را به Enjin منتقل کنید.

در حالی که شاید گاهی اوقات رابط کاربری این کیف پول قدیمی به نظر برسد، اما همچنان انتخاب خوبی برای نگهداری NFT و سایر رمز ارزهای شماست. اگر در دنیای NFT تازه وارد هستید، ثبت نام در Enjin به شما دارایی دیجیتال رایگان هم پاداش می دهد.

2. OpenSea: برترین اپ برای یافتن آثار NFT نو

OpenSea اولین بازار معامله NFT دنیا است که البته عنوان بزرگ ترین بازار را هم در اختیار دارد و شما می توانید بیشتر آثار NFT را در آن پیدا کنید. چه تازه وارد بازار NFT شده باشید و چه یک تریدر فصلی باشید، OpenSea می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

برای آغاز، باید یک پروفایل بسازید و جستجو در میان آثار را آغاز کنید. اگر اثری را مشاهده کردید که تمایل به خریدش دارید، می توانید آن را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید. بعلاوه، می توانید ترندهای موجود را هم مشاهده کنید.

این پلتفرم به کاربران امکان خرید آثار NFT روی دستگاه های موبایل را نمی دهد، اما می توانید آن ها را نشان و بعد به وسیله رایانه خود آن را بخرید. اپ موبایل OpenSea به شما اجازه دسترسی به خریدهای قبلی تان را هم می دهد.

3. 8bit Painter: برترین اپ برای خلق NFT

اگر به خلق آثار NFT با گوشی خود علاقه مند هستید و قصد دارید در آینده آن ها را به فروش بگذارید، می توانید به استفاده از 8bit Painter هم فکر کنید. این اپلیکیشن با هدف تبدیل تصاویر به آثار هنری پیکسلی شده به سبک NFT طراحی شده، اما می توان از آن برای خلق آثار هنری پیکسلی نو خود هم استفاده کرد.

برای آغاز، ابتدا باید میزان بوم خود را انتخاب کنید. ابعاد بوم ها از 16 × 16 تا 160 × 160 متغیر است. میزان های کوچک تر برای افرادی مناسب اند که در پی خلق اثر شخصی خود هستند و ابعاد بزرگ تر برای تبدیل تصاویر به آثار دیجیتالی پیکسلی مناسب ترند.

برای خلق اثری منحصر به فرد، بهتر است به جای دانلود تصاویر و تبدیل آن ها به اثر هنری پیکسلی، خودتان دست به کار شوید و عکس بگیرید و بعد آن را تبدیل کنید.

البته 8bit Painter تنها گزینه موجود نیست و اپ های خوب دیگری هم برای این کار وجود دارند، اما کار با این اپ بسیار ساده است.

4. token.art: برترین اپ برای به رخ کشیدن آثار NFT

مگر می گردد آثار NFT را با قیمت های گزاف خریداری کرد و آن ها را به نمایش نگذاشت؟ مردم هنگامی که یک اثر هنری فیزیکی می خرند، آن را در معرض دید عموم می گذارند، پس چرا نباید آثار هنری دیجیتال را به نمایش گذاشت؟ اپ token.art با همین هدف توسعه داده شده.

برای آغاز آدرس کیف پول کاردانو، اتریوم یا WAX را وارد کنید. سپس می توانید آثار NFT خود را در قالب کارت مشاهده کنید و به سادگی بین آن ها جابجا شوید و آن ها را به سایر افراد علاقه مند نشان دهید. قرار است در آینده پشتیبانی از متاورس هم به این پلتفرم اضافه گردد که به معنی امکان به نمایش گذاشتن آثار خود در آن فضا هم هست. بعلاوه، می توانید آثار را بر اساس ویژگی ها و کمیاب بودنشان دسته بندی کنید. شما می توانید از این اپ به عنوان پلتفرم اصلی نمایش آثار خود بهره ببرید.

منبع: Make Use Of

منبع: دیجیکالا مگ

به "4 اپلیکیشن برتر برای دوستداران NFT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 اپلیکیشن برتر برای دوستداران NFT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید