350 طرح اشتغال راه اندازی می شود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس کمیته امداد اداره رضویه در مشهد گفت: 350 طرح اشتغال با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال راه اندازی می شود و شرایط اشتغال افراد را فراهم می آورند.

350 طرح اشتغال راه اندازی می شود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی خراسان رضوی، سید نعیم حسینی با اعلام اینکه منطقه رضویه با ضریب محرومیت 6 ، بزرگترین بخش شهرستان مشهد از نظر وسعت است، افزود: در این اداره 5200خانوار با جمعیت 11 هزار و 500 نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

وی با اعلام اینکه اولویت دوره های آموزشی بخاطر خشکسالی و گرمای زیاد هوا، در بخش کمک به پایدارسازی طرح های دامپروری و کشاورزی قرار داده شده است، ادامه داد: 170 مورد کاریابی و برگزاری دوره های آموزشی شامل مهارتی ، فنی و حرفه ای و پایدار سازی طرح ها برای 400 نفر برای امسال برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رضویه در مشهد با نام اینکه اشتغال در بخش دامپروری و کشاورزی اولویت دارند، افزود: برنامه ریزی شده است طرح راهبری شغلی از طریق این اداره با موضوع پرورش پرندگان زینتی، قالی بافی وپرورش قارچ انجام شود.

حسینی اظهار کرد: در سال گذشته راه اندازی 200 طرح اشتغال، 100 مورد کاریابی و ارائه آموزش به 200 نفر از طریق این اداره انجام شد.

شایسته ذکر است: بخش رضویه مشهد دارای 75 روستای با 80 هزار نفر جمعیت است.

منبع: جام جم آنلاین

به "350 طرح اشتغال راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350 طرح اشتغال راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید