پرتغال؛ بازگشایی اولین هتل پنج ستاره آزور پس از 27 سال

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، هتل پنج ستاره مونته پلس (Monte Palace hotel) در مجمع الجزایر آزور متعلق به کشور پرتغال پس از 27 سال بازگشایی می گردد.

پرتغال؛ بازگشایی اولین هتل پنج ستاره آزور پس از 27 سال

هتل مونته پلس در جزیره سائو میگل (São Miguel island) واقع در مجمع الجزایر آزور در کشور پرتغال که در 27 سال گذشته بسته و در 8 سال اخیر به صورت کامل رها شده بود، قرار است در سال 2021 با بازسازی کامل، بازگشایی گردد.

این خبر به وسیله ساندرا انریکس در سایت لونلی پلنت نوشته شده است.

این هتل که در مشهورترین منظره در این جزیره یعنی ویستا دو ری (Vista do Rei) واقع شده، نظاره گر تالاب های آبی و سبز منطقه سجه سیداجس (Sete Cidades) است. مونته پلس، اولین هتل پنج ستاره آزور، در سال 1990، عنوان بهترین هتل کشور پرتغال را به خود اختصاص داده بود.

طبق گفته های یک شرکت توسعه گر چینی که مسئولیت بازسازی این هتل را بر عهده دارد، هتل نو، استایل اصلی معماری خود را حفظ خواهد نمود. مذاکرات با شرکت های مدیریتی هتل های محلی در حال اجرا است و نتیجه و انتخاب نهایی این جلسات تا قبل از ماه ژوئن سال 2018، اعلام خواهد شد. هتل نو به احتمال زیاد از تاریخ افتتاح دوباره، نام مونته پلس را نخواهد داشت.

این مکان اقامتی 4 طبقه، در مدت زمان کوتاهی پس از افتتاح به دلیل سوددهی کم، بسته شد و تا سال 2010 به وسیله یک کمپانی، تحت نظارت 24 ساعته در 7 روز هفته بود. از آن پس، هتل مونته پلس، ویران و رها شده، تبدیل به جاذبه ای غیر رسمی و ناموزون در آن منطقه شد. این هتل به چشم بعضی از افراد، تبدیل به منظره ای زشت و آزاردهنده و برای دیگران، فرصتی برای عکاسی شد.

هتل نو که با منظرههای بدیع طبیعی و درختان کرپتومریا (cryptomeria)، گونه ای که در کنار گل های ادریسی آبی رنگ، با جزایر آزور هماهنگی جالبی را خلق نموده اند، طبق ارزش های گردشگری پایدار منطقه، به محیط زیست احترام خواهد گذاشت.

مهمانان آینده هتل به یک مرکز علمی، یک اسپا، محلی برای نشستن در پشت بام و فعالیت های خارج از هتل در منطقه ها اطراف مانند تماشای پرندگان و هایکینگ، دو جاذبه توریستی فوق العاده مجمع الجزایر آزور، دسترسی خواهند داشت.

دریاچه سجه سیداجس، که از شهر پونتا دلگادا (Ponta Delgada) تنها نیم ساعت با ماشین فاصله دارد، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی جزیره سائو میگل به شمار می آید و شامل چندین جهت محبوب هایکینگ که بازدیدکنندگان را به نزدیکی تالاب های آبی و سبز می برد، می گردد.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "پرتغال؛ بازگشایی اولین هتل پنج ستاره آزور پس از 27 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال؛ بازگشایی اولین هتل پنج ستاره آزور پس از 27 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید