ماکت آیفون 16 پرو مکس از وجود یک رنگ تازه و مجذوب کننده خبر می دهد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، با توجه به تصویر تازه ماکت آیفون 16 پرو مکس به نظر می رسد اپل میخواهد رنگ تازهی را برای این گوشی در نظر بگیرد.

ماکت آیفون 16 پرو مکس از وجود یک رنگ تازه و مجذوب کننده خبر می دهد

اپل میخواهد ماه آینده میلادی از گوشی های سری آیفون 16 در چهار مدل مختلف رونمایی کند. گوشی های این سری در مقایسه با نسل گذشته تفاوت های قابل توجهی خواهند داشت که یکی از آن ها، رنگ بندی مدل پرو مکس است. اینطور که از خبرها پیداست، قدرتمندترین پرچم دار سری 16 اپل تنوع رنگی بیشتری از 15 پرو مکس خواهد داشت.

اخیراً، تصویر نوی از ماکت آیفون 16 پرو مکس منتشر شده که برای اولین بعد از مدت ها نشان می دهد این گوشی ممکن است در یک رنگ نو، علاوه بر سه رنگ پیش بینی شده قبلی به بازار عرضه گردد. پیش از این، فقط سه رنگ از این گوشی را شاهد بودیم که شامل مشکی، سفید و خاکستری می شدند. اکنون، با انتشار تصویر نو، شاهد چهارمین رنگ هم هستیم که کمی مایل به قهوه ای است.

رنگ نو آیفون 16 پرو مکس جایگزین رنگ آبی نسل قبل می گردد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رنگ نو جایگزین مدل آبی رنگ آیفون 15 پرو و پرو مکس خواهد شد. این رنگ که دقیقا نمی دانیم چطور نام گذاری می گردد، بیشتر شبیه به مسی یا برنزی است. این رنگ نو، در مقایسه با رنگ های سرد و متداول مدل های پیشین، به نظر می رسد جذابیت بیشتری داشته باشد. اما اینکه تا چه حد مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت، هنوز تعیین نیست.

تصویر منتشر شده، ممکن است به علت نورپردازی نامناسب، رنگ ها را به درستی نشان ندهد و شاید حتی تفاوت های کوچکی با نسخه های نهایی آیفون 16 پرو مکس داشته باشد. با این حال، این ماکت ها به خوبی نشان می دهند که اپل در کوشش است تا با اضافه کردن یک رنگ منحصر به فرد، تنوع بیشتری را به مجموعه رنگ های آیفون 16 پرو مکس بیاورد.

در نظر داشته باشید فعلا همه چیز راجع به آیفون 16 پرو مکس و تمام گوشی های این سری از پرچم داران اپل در حد یک شایعه است. اگر همه چیز طبق برنامه های اپل پیش برود، این شرکت آمریکایی در ماه سپتامبر (ماه میلادی بعدی) از گوشی های نو خود رونمایی خواهد نمود. معمولا در این فاصله زمانی به جای مانده، بسیاری از اطلاعات منتشر شده موثق هستند اما با این حال باز هم باید منتظر انتشار این خبرها از خبرگزاری های موثق تر و یا خود اپل باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ماکت آیفون 16 پرو مکس از وجود یک رنگ تازه و مجذوب کننده خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت آیفون 16 پرو مکس از وجود یک رنگ تازه و مجذوب کننده خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید