گوشی تازه سونی با یک ویژگی عجیب

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، به تازگی گوشی تازه سونی با کد PY7-75946U در FCC لیست شده است که از قرار معلوم فقط با شبکه LTE سازگاری دارد.

گوشی تازه سونی با یک ویژگی عجیب

به گزارش وبلاگ کوجی هامی ، گوشی های هوشمند سونی شاید همواره در صدر برترین های اندرویدی قرار نگیرند؛ اما آن ها آخرین سنگر گوشی های واقعی برای علاقه مندان عکاسی به حساب می آیند.

بر اساس گزارش همشهری، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) سازمانی دولتی است که ارتباطات الکترونیکی را در ایالات متحده تنظیم می نماید. یکی از وظایف این نهاد اطمینان از خارج نشدن دستگاه های الکترونیکی از محدودیت های تشعشع است.

تولیدنمایندگانی که در پی فروش محصولات خود در آمریکا هستند، معمولاً باید گواهی FCC را دریافت نمایند؛ بنابراین، لیست های FCC اغلب به عنوان نشانه ای قوی برای عرضه قریب الوقوع گوشی تازه تلقی می شوند.

به تازگی گوشی تازهی با کد PY7-75946U در FCC لیست شده است. PY7 نشان دهنده برند سونی و ارقام به جای مانده نشان دهنده شماره مدل هستند. به نظر می رسد این پرونده نشان می دهد که گوشی تازه سونی فقط با شبکه LTE سازگاری دارد و به پشتیبانی از 5G اشاره ای نشده است.

پشتیبانی نکردن از 5G عملاً این امکان را از بین می برد که این دستگاه همان اکسپریا 5 V باشد؛ زیرا سونی پیش تر اعلام نموده بود که این گوشی در بازار ایالات متحده عرضه نخواهد شد. به احتمال زیاد، این گوشی لیست شده در FCC مدلی انحصاری برای بازار ژاپن است که برای سونی رویه ای غیرمعمول به شمار نمی رود.

برای علاقه مندان به گوشی های تازه سونی در ایالات متحده همچنان جای امیدواری وجود دارد. افشاگری هایی درباره پرچم دار آینده این غول فناوری ژاپنی، یعنی اکسپریا 1 VI، شروع شده است که نشان می دهد عرضه این گوشی در آینده ای نزدیک پیش بینی شدنی است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی تازه سونی با یک ویژگی عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تازه سونی با یک ویژگی عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید