ویژگی عجیب ساعت های هوشمند نو شیائومی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، زمانی را به یاد می آورید که مدل های قدیمی گوشی نوکیا پنل جلویی قابل تعویض داشتند؟ شیائومی این ویژگی را در سال 2024 به شیوه ای متفاوت احیا کرده است و آن را روی ساعت های هوشمند خود ارائه می دهد.

ویژگی عجیب ساعت های هوشمند نو شیائومی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی ، طبق بیانیه رسمی شیائومی، در ساعت هوشمند نو شیائومی واچ S3 که در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شده است، قاب اطراف صفحه را می توانید بچرخانید و بردارید و آن را با قاب نو جایگزین کنید. در این فرایند می توانید ببینید که چطور صفحه ساعت به طور اتوماتیک به واچ فیس اختصاصی تغییر می کند. همچنین، می توانید آن را با یک بند نو ست کنید.

به نقل از زومیت، گزینه های رنگی موجود شامل زرد، رنگین کمانی، سرامیکی دو رنگ و آبی اقیانوسی و نیز بندهای رنگی سیاه و سفید است. قاب آلومینیومی در رنگ مشکی یا نقره ای موجود است که هنگام خرید ساعت هوشمند می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. درحال حاضر، بیش از 180 واچ فیس رایگان دردسترس است و موارد بیشتری را می توانید ازطریق فروشگاه آنلاین شیائومی بخرید.

قاب قابل تعویض، تنها ویژگی هیجان انگیزی نیست که ساعت هوشمند شیائومی را متمایز می کند. برخلاف شیائومی واچ 2 پرو که از Wear OS گوگل استفاده می کرد، سری S3 از رابط کاربری نو HyperOS شیائومی بهره می برد.

HyperOS که در سال 2023 معرفی شد، جایگزینی برای رابط کاربری قدیمی MIUI شیائومی است که با استفاده از سیستم ولا و لینوکس پیشرفته است. این رابط کاربری در آینده در گوشی شیائومی و دیگر محصولات هوشمند این برند ازجمله خودرو نصب خواهد شد.

رابط کاربری HyperOS روش کنترل نوی را ارائه می دهد که در آن حرکات دست (ازجمله تکان دادن یا چرخاندن مچ دست) قابلیت هایی مانند پاسخ یا رد تماس و گرفتن عکس یا بررسی آب وهوا را فعال می کند. ترکیب HyperOS و باتری 486 میلی آمپرساعتی بدین معنی است که ساعت شیائومی با هربار شارژ، حدود 15 روز دوام می آورد.

ساعت هوشمند نو شیائومی به نمایشگر 1.43 اینچی اولد (از نوع AMOLED) با وضوح 466 در 466 پیکسل، میزان بدنه 47 میلی متری و گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق 50 متر) مجهز است. این ساعت با سنسور ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیاب خواب، 150 حالت ورزشی و GPS عرضه می شود. واچ S3 با دستگاه های اندرویدی و گوشی آیفون سازگار است و از تماس بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند.

قیمت ساعت هوشمند نو شیائومی هنوز تعیین نیست. جزئیات بیشتر درباره این محصول به زودی منتشر خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ویژگی عجیب ساعت های هوشمند نو شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی عجیب ساعت های هوشمند نو شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید