سه گانه عجیب 2020 میلادی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، به عقیده من همه متن های نانوشته دنیا، برای ترسیم عجایبی که سال 2020 شاهدش بودیم کافی نخواهند بود. عجایبی که تحمل آنها و گذر از دشواری هایشان برای هر گیمری با یک بازی یا مجموعه بازی معنا شد. عده ای با انیمال کراسینگ وقت گذرانی کردند.

سه گانه عجیب 2020 میلادی

عده ای ترجیح دادند تا با خشونت افسارگسیخته بازی هایی مثل Doom سال جاری را پشت سر بگذارند و گروهی دیگر، روایت های مجذوب نماینده استودیوهای سونی از آمریکای ویروس زده و ژاپن فئودال را انتخاب کردند.

عضو هریک از این گروه ها که بوده باشید، باز هم در کنار بازی محبوب تان نام چند بازی دیگر هم به گوش تان خورده است. بازی هایی که به واسطه قدرت این روزهای شبکه های اجتماعی، بیش از پیش شناخته و بازی می شوند.

بازی هایی که بدون شک بعد از این روزهای عجیب، به اسم نمادی برای گذر از دورانی سخت در یادها ماندگار خواهند شد.

در ادامه می خواهیم به سه اسم نامدار سال جاری یعنی Among Us، Genshin Impact و Fall Guys بپردازیم که به خیلی ها یاری کردند از این روزهای سخت عبور نمایند.

بد نیست بدانید تجربه دو اسم اول روی تلفن های هوشمند رایگان است و Fall Guys هم با قیمت معقولی روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 4 در دسترس شما واقع شده است.

این تپل های دوست داشتنی

هرچه می گذرد، عطش کاربران فضای مجازی برای تجربه Fall Guys کمتر می گردد. با این حال نباید ماه های خاطره انگیزی را که به واسطه این محصول تجربه کردیم از یاد ببریم.

این بازی که تنها برای پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شده است، تجربه یک بتل رویال شاد و رنگارنگ را به شما ارائه می دهد.

فال گایز مجموعه ای مجذوب نماینده از مینی گیم های چندنفره با فیزیک خنده دار است. عرضه رایگان بازی به اسم بخشی از بازی های پلی استیشن پلاس و حمایت چهره های شاخص دنیای هنر هشتم از بازی، دست به دست هم دادند تا فصل های متوالی فال گایز به محبوبیت بیشتری برسد.

محبوبیت این اسم البته تنها چند ماه به طول انجامید و ناگهان با معرفی یک بازی تازه با کاهش چشمگیری روبرو شد. جالب این که این اسم سال جاری روانه بازار نشده و دو سال پیش به بازار عرضه شده بود.

برای عاشقان نقش آفرینی

عایدی 393 میلیون دلاری Genshin Impact در دو ماه اول عرضه، نه تنها آن را به دومین عرضه پرعایدی بازی های موبایلی تاریخ بدل کرد، بلکه خبر از ظهور یک ابرقدرت تازه چینی می داد.

ابرقدرت هایی که روزبه روز در دنیای بازی های موبایلی حضور پررنگ تری پیدا می نمایند و سهم بزرگ تری از بازار را به خود اختصاص می دهند.

رمز پیروزیت این اسم شرقی کاملا رایگان، ارائه محتوای باکیفیت و خوش رنگ و لعاب بود. محتوایی که هنوز هم با وجود گذشت چند ماه از عرضه رسمی بازی، خیل بزرگی از دوستداران نقش آفرینی و بازی های موبایلی را مشغول خود نگه داشته است.

جالب است بدانید بازی علاوه بر پلی استیشن4 و رایانه های شخصی، راستا عرضه روی نینتندو سوئیچ و کنسول نسل نهمی سونی را هم در پیش گرفته است.

اتفاقی که بدون شک به محبوبیت بیش از پیش این اسم پر سر و صدا ختم خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که تیم سازنده چه برنامه ای برای توسعه بازی و پشتیبانی از آن طی ماه های آینده دارد و GI تا چه مقدار در حفظ چند 10میلیون مخاطب مشتاق خود، پیروز خواهد بود.

قرمزِ لعنتی!

حتی اگر اهل بازی هم نباشید، احتمالا این کوچولوهای بامزه را دیده اید. شخصیت هایی که کارشان را از دنیای هنر هشتم آغاز کردند و به سرعت به حجم بی سابقه ای از محبوبیت رسیدند. حالا مردم پیتزای طرح Among Us را سفارش می دهند و نوجوانان پیراهن های آن را به تن دارند.

اکسپلور اینستاگرم پر شده از ویدئوهایشان و البته احتمال این که یکی از اطرافیان تان مشغول این بازی باشد بسیار زیاد است.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، Among Us حدود دو سال پیش روانه بازار شد. با این حال معروف و محبوب شدن آن به مدت زمانی طولانی احتیاج داشت و خاتمه این اتفاق سال2020 افتاد.

شما در جریان بازی باید علاوه بر انجام کارهای مربوط به سفینه فضایی، حواس تان به عضو خائن گروه هم باشد البته اگر خودتان آن عضو خائن نباشید!

امیر گلخانی - روزنامه نگار و منتقد بازی / ضمیمه کلیک روزنامه وبلاگ کوجی هامی

منبع: جام جم آنلاین

به "سه گانه عجیب 2020 میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه عجیب 2020 میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید