بازدید استاندار خوزستان از طرح های سرمایه گذاری و صنعتی رامهرمز

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان در جریان سفر به رامهرمز از طرح های سرمایه گذاری و پتروپالایش ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

بازدید استاندار خوزستان از طرح های سرمایه گذاری و صنعتی رامهرمز

صادق خلیلیان امروز (2 دی ماه) در حاشیه سفر به شهرستان رامهرمز و بازدید از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر فنی و صنعتی بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و نیز مسائل مربوط به تامین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، وی با اشاره به ظرفیت ها در منطقه رامهرمز افزود: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان شرح داد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش اضافه کرده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

خلیلیان با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز اعلام نمود: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و در عین حال به دور زدن تحریم ها و از نظر بحث های فنی، به کشور کمک می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید استاندار خوزستان از طرح های سرمایه گذاری و صنعتی رامهرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خوزستان از طرح های سرمایه گذاری و صنعتی رامهرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید