اشتغالزایی برای بیش از 600 نفر، در هتل های در حال ساخت اصفهان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان ضمن بازدید از هتل های در حال ساخت شهر اصفهان، بر توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود.

اشتغالزایی برای بیش از 600 نفر، در هتل های در حال ساخت اصفهان

امیر رضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جریان بازدید هتل های در حال ساخت شهر اصفهان هدف از این بازدید میدانی را آنالیز پیشرفت فیزیکی هتل های در حال ساخت اصفهان و گفتگو با سرمایه گذاران و مالکان این هتل ها عنوان نمود و گفت: توسعه جهانگردی و به تبع آن اقتصاد جهانگردی از مهمترین اولویت های استان در ایجاد رونق پایدار اقتصادی هستند؛ که باتوجه به ظرفیتی که در استان اصفهان وجود دارد می توان با برنامه ریزی کارشناسی شده و تسهیل فرآیند ها به این مهم دست یافت.

او با بیان اینکه توسعه صنعت جهانگردی بدون در نظر گرفتن زیرساخت های این حوزه محقق نخواهد شد، ادامه داد: نخستین گام برای توسعه زیرساخت های جهانگردی ایجاد و توسعه اماکن اقامتی مانند هتل ها است؛ چرا که بخشی از تجربه زیست جهانگرد در این اماکن اقامتی رقم می خورد و ایجاد توازن میان زیرساخت ها و پذیرش جهانگرد می تواند باعث ایجاد توسعه پایدار جهانگردی گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 هتل در سراسر استان با هزینه ای بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان در حال ساخت است، اعلام کرد: از این تعداد شش هتل در شهر اصفهان در حال ساخت هستند که این هتل ها به دو هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره و سه هتل سه ستاره تقسیم می شوند.

نقش اظهار داشت: هتل هایی که امروز مورد آنالیز و بازدید قرار گرفتند بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ و از دو ماه تا یک سال آینده به بهره برداری خواهند رسید. پیش بینی می گردد با بهره برداری از این هتل ها یک هزار و پانصد تخت به هتل های اقامتی استان افزوده گردد.

او در مورد مسائل سازندگان هتل ها عنوان نمود: بیشتر مسائل در مورد تامین اقتصادی ساخت و بهره برداری از هتل بود؛ در این راستا در مورد تسهیلاتی که می توانیم به صاحبان هتل ها ارائه دهیم گفتگو و گفتگو شد. امیدواریم با تسهیل راستا پیش رو شاهد راه اندازی هر چه سریع تر این هتل ها در استان اصفهان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نوید اشتغالزایی برای 600 تا یک هزار نفر (به صورت مستقیم) را در صورت بهره برداری از این هتل ها داد و گفت: توسعه اقتصاد جهانگردی نقش مستقیمی در توسعه اقتصاد استان دارد. از این رو کوشش خواهیم کرد با تسهیل امور و حمایت از بخش خصوصی به رونق این حوزه یاری کنیم.

وبلاگ کوجی هامی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اشتغالزایی برای بیش از 600 نفر، در هتل های در حال ساخت اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای بیش از 600 نفر، در هتل های در حال ساخت اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید