مصالح ساختمانی

راه و چاه گشت وگذار در روستای کنگ

حالا که به فصل بهار نزدیک می شویم و پای ثابت یکی از سفرهایمان سفر به مشهد الرضا (ع) است، بد نیست به روستا کنگ هم سری بزنید که تا مشهد مقدس تنها 28 کیلومتر فاصله دارد. با ما همراه شوید تا راه و چاه رسیدن، گشتن و ماندن در کنگ را به شما نشان دهیم.

17 اسفند 1402

یک اثر هنری در خانه دوران کودکی پل سزان پیدا شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، یک اثر هنری در خانه دوران کودکی پل سزان پیدا شده است.

2 اسفند 1402

مصر درهای مقبره باستانی نفرهوتپ را به روی عموم مردم باز کرد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، مصر درهای مقبره باستانی نفرهوتپ را به روی عموم مردم باز کرد.

25 بهمن 1402

زیباست، اما راه رفتن را سخت می نماید!

همه ما می دانیم که راه رفتن یا دویدن روی شن های ساحل یا صحرا سخت است. اما دلیل آن چیست؟

27 اسفند 1401

پرترددترین فرودگاه های دنیا

پرترددترین فرودگاه های جهانامروزه افراد زیادی برای اهداف مختلف تفریحی، تجاری و پزشکی و یا علل متعدد دیگر از سیستم حمل و نقل هوایی استفاده می نمایند. این سیستم حمل و نقل به علت پیشرفت های روزافزون خود در حیطه های مختلف از جمله راحتی صندلی ها و ارائه خدمات...

21 بهمن 1401

برترین جاهای دیدنی عمان

عمان در لبه شبه جزیره عربستان واقع شده است؛ اغلب اوقات، گردشگران به سادگی از کنار عمان و جاذبه های گردشگری آن عبور می نمایند؛ اما عمان، مقصد گردشگری جالبی است که پر از جاهای دیدنی مختلف است. محبوب ترین مقصد گردشگری عمان نیز مرکز آن به نام مسقط است.

22 مرداد 1401

جاهای دیدنی اطراف تبریز که حتما باید دید

تبریز، شهر اولین های ایران، تنها خودش دیدنی نیست. جاذبه های اطراف تبریز از جنگل های ارسباران گرفته تا روستای دیدنی کندوان، خود دلیل سفر به این شهرند. ما در این نوشته تعدادی از جاهای دیدنی اطراف تبریز را معرفی کرده ایم تا با دیدی باز به دیدن این شهر خوش...

4 بهمن 1400

پیگیری مسائل و مسائل استان تهران در ملاقات با رئیس جمهور

یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مسائل استان تهران در جلسه امروز مجمع نمایندگان با رئیس جمهور اطلاع داد.

1 آذر 1400

قیمت سیمان در هفته های آینده بیشتر کاهش می یابد

تهران (پانا) - به گفته مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرایط بازار سیمان طی هفته های آینده با ثبات و کاهش بیشتر قیمت ها در بازار روبرو خواهد شد.

20 مهر 1400

هیلتی با گنبد مسجد جامع عباسی چه می کند؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که هیلتی با گنبد مسجد جامع عباسی چه می کند؟

10 شهریور 1400

تغییر محل معابد ابوسمبل مصر

خبرنگاران: در سال 1964، پروژه جابجایی و نجات معابد 3000 ساله ابوسمبل که یکی از بزرگترین و دیدنی ترین پروژه های جمع آوری و احیاء مجدد در دنیا بود، در مصر انجام شد.

19 مرداد 1400

برطرف چالشی مهم در سیستان و بلوچستان، حمایت از ایده های مرتبط با منابع آب ژرف تجدیدپذیر

معاونت علمی و فناوری پروژه مطالعاتی اکتشافی منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان را توسعه می دهد و اجرایی می نماید.

14 تیر 1400

قلعه رستم بنایی باشکوه در کویر سیستان است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، قلعه رستم بنایی باشکوه در کویر سیستان است.

19 اردیبهشت 1400

آشنایی با آلات موسیقی ارکستر

آلات موسیقی ارکستر به سازهایی گفته می شود که در ارکستر (مجموعه ای از نوازندگان و ساز هایی که باهم به اجرای قطعات موسیقی می پردازند) مورد استفاده قرار می گیرند. هر ارکستر بر اساس تعداد و تنوع ساز های به کار گرفته شده نام گذاری می شود.

18 اسفند 1399

زمان کاهش قیمت لاستیک

کنار گذاشتن قیمت گذاری دستوری در خصوص لاستیک به کاهش قیمت این محصول منجر شد. این موضوع در حالی از سوی مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت تایید شده است که پیش تر معاون سازمان حمایت از امکان ناپذیر بودن کنترل قیمت گفته بود. موضوعی که بسیاری آن را شهادت...

6 دی 1399