30 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی عمل می شوند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، به همت موسسه خیریه حمایت از بچه ها با ناهنجاری های مادرزادی، 30 بیمار دچار ناهنجاری مادرزادی در بیمارستان رازی بیرجند تحت عمل قرار می گیرند.

30 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی عمل می شوند

دلشاد فوق تخصص جراحی بچه ها و نوزادان و مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بچه ها با ناهنجاری های مادرزادی با اشاره به اینکه 30 بیمار دچار ناهنجاری های مادرزادی از طریق پزشکان موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی بیرجند تحت عمل جراحی قرار می گیرند گفت: از روز گذشته بیماران را معاینه نموده ایم و آن هایی که احتیاج به عمل جراحی داشتند طی امروز و فردا عمل می شوند.

او با اشاره به اینکه، چون در این استان جراح اطفال وجود ندارد به همراه یک ارتوپد و جراح اطفال به اینجا آمده ایم اضافه نمود: بیمارانی که دچار ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدوِ تولد بوده اند را معاینه و در صورت احتیاج عمل می کنیم.

دلشاد بیان نمود: بیماران شکاف کام، ارتوپدی و مری با ناهنجاری های مادرزادی امروز عمل می شوند.

فوق تخصص جراحی کوکان و نوزادان و مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بچه ها با ناهنجاری های مادرزادی گفت: سن بیماران یک تا 17 سال است.

او بعلاوه با اشاره به اینکه در نظر داریم که یک بخش جراحی اطفال ثابت در این استان داشته باشیم تا بچه های که احتیاج به جراحی دارند مشکلشان برطرف گردد گفت: در صورت ایجاد بخش جراحی اطفال بیماران به شهر های اطراف نمی روند.

دلشاد اضافه نمود: بیمارانی که مشکل اقتصادی دارند به یاری موسسه محکم هزینه درمانشان تأمین می گردد.

موسسه خیریه محکم موسسه ای برای حمایت از بچه ها با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال 1384 تأسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد و در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی نموده است و علاوه بر این، پزشکان این موسسه به صورت جهادی در شهر های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر ها را درمان می نمایند.

تا به امروز بیش از 10 هزار کودک تحت پوشش این موسسه قرار گرفته اند.

وبلاگ کوجی هامی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "30 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی عمل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی عمل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید