گل صنعت نفت به استقلال آفساید بود؟

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تورج حق وردی در گفت وگویی، درباره اینکه نظرش در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان چیست، گفت: کوپال ناظمی در ملاقات استقلال با صنعت نفت آبادان قضاوت خوبی داشت، پنالتی که منجر به گل استقلال شد به درستی خاطرنشان کرد، زیرا بازیکن تیم حریف پای محمد محبی را زد و خود داور هم به صحنه نزدیک بود.

گل صنعت نفت به استقلال آفساید بود؟

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال معترض بودند در دقیقه 19 داور برای آن ها اعلام پنالتی نکرده است، گفت: در آن صحنه هیچ خطایی رخ نداد که داور مجاب به گرفتن پنالتی برای استقلال گردد، زیرا پای خود قائدی سُر خورد، هر چند قصدش شبیه سازی نبود.

کارشناس داوری با اشاره به گل صنعت نفت مطرح نمود: در هنگام ارسال توپ که منجر به گل تساوی این تیم شد، بازیکنی که پاس گل را برای مهدی ممی زاده ارسال کرد در موقعیت آفساید قرار داشت و تقصیر اصلی گردن یاری داور بود که آن صحنه را آفساید اعلام نکرد.

حق وردی در خاتمه با اشاره به اینکه ناظمی قضاوت خوبی در این بازی داشت، گفت: قضاوت کوپال ناظمی هیچ مسئله ای نداشت، زیرا به تمام صحنه ها هم نزدیک بود و کارت هایی هم که از جیب او در آمد به درستی داده شد. تنها ایراد در یاری داور بود که آفساید بازیکن صنعت نفت آبادان را اعلام نکرد و همان صحنه هم به گل برای آن ها تبدیل شد.

منبع: آنا

منبع: فرارو

به "گل صنعت نفت به استقلال آفساید بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل صنعت نفت به استقلال آفساید بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید