کال آو دیوتی بعدی به احتمال زیاد دنباله Black Ops 2 خواهد بود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، شرکت اکتیویژن (Activision) نزدیک به 20 سال است که مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) را عرضه می نماید. این بازی ها هر ساله عرضه شده و در این چند سال اخیر از نظر کیفیتی مسائل زیادی داشتند. مخصوصاً اینکه بخش داستانی آخرین بازی این مجموعه یعنی مدرن وارفر 3 با نقدها بسیار زیادی روبرو شد که باعث شد اعتبار مجموعه کال آو دیوتی کمی زیر سؤال برود.

کال آو دیوتی بعدی به احتمال زیاد دنباله Black Ops 2 خواهد بود

حدود 3 سال است که شرکت اکتیویژن تمرکز خود را روی مجموعه مدرن وارفر (Modern Warfare) گذاشته و تصمیم گرفته این سری را بازسازی کند. این در صورتی است که یکی دیگر از زیرمجموعه های کال آو دیوتی یعنی بلک آپس (Black Ops) نیز هواداران بسیار زیادی داشته و پس از شماره 4 از این زیر مجموعه ما شاهد اخبار زیادی از آن نبودیم.

حال طبق گزارش هایی که اخیراً منتشر شده دو بازی بعدی از مجموعه کال آو دیوتی از سری بلک آپس خواهد بود. طبق چیزی که گفته شده بازی بلک آپسی که در سال 2025 میلادی عرضه می گردد، دنباله بازی بلک آپس 2 خواهد بود. نکته جالب اینجاست که بازی بلک آپس 2 در سال 2012 عرضه شد ولی از لحاظ خط داستانی در سال 2025 میلادی قرار داشت. حال اینطور که به می رسد بازی بعدی در سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد ولی از لحاظ داستانی در سال 2030 میلادی جریان خواهد داشت!

با آنالیز های بیشتر تعیین شد که نام رمزی دنباله بلک آپس 2، زحل (Saturn) است. این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2025 میلادی عرضه شده و تنها بازسازی نقشه های بازی بلک آپس 2 باشد. حال اینطور که به نظر می رسد برنامه شرکت برای این بازی تغییر نموده است به علت مشکلاتی که بازسازی مدرن وارفر 3 داشت تغییر نموده است. مدرن وارفر 3 در زمان عرضه تنها بازسازی نقشه های بازی مدرن وارفر 2 را داشت. این موضوع باعث شد که این بازی با نقدها بسیار زیادی روبرو گردد. به همین علت شرکت سازنده تصمیم گرفته تا ترکیبی از نقشه های قدیمی و نو را برای دنباله بلک آپس 2 در نظر بگیرد.

بازی کال آو دیوتی سال 2025 میلادی دو سال دیگر عرضه خواهد شد و امکان دارد تمامی اطلاعات منتشر شده از آن تغییر کند. با این حال تا الان گفته شده که این بازی دارای سیستم حرکتی کاملاً نو بوده و بخش چند نفره آن هم به طور کامل تغییر نموده است. همینطور اینکه حالت زامبی در این بازی به شکل دوره ای در آمده که برای جزئیات بیشتر باید صبر بکنیم.

بازی کال آو دیوتی 2024 هم قرار است یک بازی از مجموعه بلک آپس باشد ولی روی جنگ های خلیج (Gulf War) تمرکز داشته و در زمان قدیم جریان داشته باشد. این بازی هنوز به طور کامل معرفی نشده است ولی قرار است چند نقشه قدیمی هم در آن وجود داشته باشد. با این حال اطلاعات منتشر شده از این بازی هم بسیار محدود است به علت اینکه یک عنوان کاملاً نو بوده و بازسازی بازی قدیمی به حساب نمی آید.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "کال آو دیوتی بعدی به احتمال زیاد دنباله Black Ops 2 خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی بعدی به احتمال زیاد دنباله Black Ops 2 خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید