کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول رییس جمهور پس از بازدید از یکی از میادین میوه و تره بار تهران با حضور در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به بعضی تفاوت قیمت ها در بازار در مقایسه با نرخ های مصوب ستاد تنظیم بازار تاکید نمود: با توسعه نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد احتیاج مردم، باید ضروریات زندگی آحاد جامعه با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کوجی هامی، محمد مخبر پس از بازدید میدانی در یکی از میادین میوه و تره بار مرکز، در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار که در همان محل تشکیل شد، گفت: دولت در پی آن است که با جلوگیری از نوسان قیمت ها و توزیع به موقع و مناسب کالاها به ویژه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای کالاها و اقلام مصرفی مورد احتیاج به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: نباید مردم تفاوتی بین قیمت مصوب کالا و قیمتی که در اختیارشان قرار می گیرد احساس نمایند.

مخبر تاکید نمود: دستگاه های نظارتی با حضور میدانی باید کنترل دقیق و مستمر روی قیمت ها داشته باشند و البته دولت نیز مصمم است تا با حمایت همه جانبه و پشتیبانی دائم، بازار عرضه کالا را مدیریت کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

بعلاوه در این جلسه که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت و دادگستری برگزار گردید گزارشی از نحوه قیمت گذاری گوشت، مرغ، تخم مرغ و مواد لبنی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و نحوه توزیع در میادین میوه و تره بار سطح کشور ارائه شد.

در این جلسه بعد از بحث و آنالیز در مورد زنجیره فراوری و توزیع اقلام اساسی، بعضی تصمیمات در حوزه بهبود شرایط بازار اتخاذ شد.

مخبر در این بازدید که به مدت دو ساعت و به صورت سرزده انجام شد، پس از شنیدن مسائل در نحوه توزیع و بعلاوه بعضی تغییر قیمت ها دستورات لازم را به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری برای حل مسائل در نحوه عرضه به مصرف نمایندگان و تفاوت قیمت ها در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای صادر کرد.

معاون اول رییس جمهور بعلاوه در تماس تلفنی با شهردار تهران هماهنگی لازم برای مرتفع شدن موضوع تفاوت قیمت ها در فروشگاه های زنجیره ای تحت نظارت شهرداری در مقایسه با نرخ مصوب تنظیم بازار را مورد تاکید قرار داد.

مخبر در این بازدید در گفت و گوی صمیمی با مردم و پس از شنیدن درد و دل ها و مسائل آنها تاکید نمود که دولت با تمام توان و همکاری و همراهی مردم در پی برطرف مسائل و بهبود شرایط معیشتی آحاد جامعه است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید