چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خانه های دوبلکس که به دلیل بزرگی و جادار بودن مزیت دارند ، از نظر دکوراسیون گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند. در هنگام تزئین دکوراسیون خانه دوبلکس باید ترفندهایی را در نظر گرفت. با افزایش عرض فضا ، تزئین آن دشوارتر می شود ؛ زیرا موارد بیشتری در آن دخیل هستند. با این حال ، با جزئیات کوچک ، می توانید تصویری باشکوه ایجاد کنید. در ادامه با نحوه دکوراسیون و چیدمان خانه های دوبلکس بیشتر آشنا می شوید.

چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟

انواع خانه دوبلکس

ابتدا بیایید نگاهی به انواع خانه های دوبلکس بیندازیم؛

دوبلکس پشت بام- در طبقه زیرین دوبلکس های پشت بام واقع در دو طبقه آخر ساختمان ، حمام ، آشپزخانه و اتاق نشیمن واقع شده است. در طبقه بالا اتاق خواب و تراس وجود دارد.

دوبلکس معکوس- این آپارتمان ها همکف را پوشش می دهند. معمولا اتاق نشیمن و آشپزخانه در طبقه همکف قرار دارند. اتاق خواب ها در طبقه پایین بوده که به باغ باز می گردد.

گاردن دوبلکس- گاردن دوبلکس که از انواع دوبلکس معکوس بوده دارای اتاق خواب ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در طبقه همکف است. اتاق نشیمن در طبقه پایین بوده و به باغ باز می گردد.

انتخاب دکوراسیون خانه دوبلکس

دکوراسیون خانه دوبلکس را می توان به دو دسته مختلف دکوراسیون داخلی و دکوراسیون راه پله تقسیم کرد. پله هایی که خانه های دوبلکس را از یک آپارتمان استاندارد جدا می نمایند ، فضای زیادی را در این فضاهای نشیمن اشغال می نمایند. انتخاب هایی که در دکوراسیون راه پله انجام می دهید در کل فضای خانه مشخص نماینده خواهد بود. دکوراسیون داخلی نشان دهنده سبک شماست.

ترفندهای دکوراسیون خانه دوبلکس

در ادامه ترفندهایی در مورد دکوراسیون خانه دوبلکس وجود دارد.

تصاویری که سرزندگی را به خانه شما می آورند

شما می توانید با تصاویر به دکوراسیون خانه دوبلکس روح بدهید. تصاویری که در اطراف پله های خود آویزان خواهید کرد ، هم به شما کمک می کند تا فضای زندگی خود را شخصی کنید و هم با یک گالری هنری شیک در محیط خانه ، تجربه ای دلپذیر را خواهید داشت.

فرش هایی که به پله های شما می آیند

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که در دکوراسیون خانه دوبلکس ، فرش به کف خانه گرما و زیبایی می بخشد. اگر فرشی در گوشه ای دارید که از آن استفاده نمی کنید ، آن را متناسب با پله های خود برش دهید و ظاهری عالی ایجاد کنید. شما می توانید فرش های نازک را در این قسمت از خانه استفاده نمایید ؛ زیرا فرش های ضخیم توجه را به خود جلب کرده و به نقطه کانونی تبدیل می شوند. برای جلوگیری از حوادث احتمالی بهتر است فرش هایی را که روی پله ها استفاده می کنید روی پله ها ثابت کرده و از خطر لیز خوردن جلوگیری نمایید.

استفاده از چوب

همواره وسایل چوبی بهترین دوست کسانی هستند که می خواهند زیبایی های طبیعت را به خانه خود بیاورند! به عنوان مثال ، استفاده از نرده های چوبی می تواند یک راه چاره زیبایی شناختی برای اطمینان از ایمنی شما باشد. اگر سقفی می خواهید که بلندتر به نظر برسد ، راهی وجود دارد! در دکوراسیون خانه دوبلکس ، پوشاندن دیوار کنار پله ها با چوب ، به صورت عمودی و همرنگ ، نه تنها سقف شما را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد ، بلکه فضایی جادارتر به خانه شما می بخشد.

هارمونی رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مانند سفید ، قهوه ای و کرم به پله های شما کمک می نمایند تا فضای هماهنگ تری در خانه شما ایجاد گردد. این رنگ ها که بیشتر در دکوراسیون اسکاندیناوی استفاده می شوند ، ظرافت ساده و زیبایی را به دکوراسیون خانه دوبلکس شما می بخشند.

طراوت ورودی

در دکوراسیون خانه دوبلکس ، ازدحام در جلوی راه پله شما می تواند تصویری خفه نماینده در خانه ایجاد کند. برای اینکه جلوی پله های منتهی به راهرو را بزرگ کنید ، همه وسایل غیر از رخت آویز ، یک میز کوچک کنار تخت و شاید یک فرش طولی را از این قسمت بردارید. به این ترتیب دید ساده تری خواهید داشت. علاوه بر این ، خطر زمین خوردن بر روی چیزها را در حین راه رفتن به حداقل می رسانید.

کاغذ دیواری های طرح دار رنگارنگ

آیا می خواهید تحولی چشمگیرتر و متمایزتر در دکوراسیون خانه دوبلکس خود داشته باشید؟پس گامی جسورانه بردارید و هم راه پله و هم دیوارهای کنار آن را با کاغذ دیواری های طرح دار بپوشانید. اگر فکر می کنید خانه شما به میزان کافی جادار و تمیز به نظر نمی رسد ، با کاغذ دیواری تزئین شده با نقش های رنگ روشن ، سرزندگی را به پله های خود بیاورید.

دکوراسیون داخلی

بعد از طراحی پله ها نوبت به دکوراسیون داخلی می رسد. یکی از اشتباهاتی که در این زمینه انجام می گردد این است که طبقات پایین و بالایی خانه را طوری تصور کنیم که انگار خانه های جداگانه ای هستند. در دکوراسیون خانه دوبلکس ، شناسایی یک مفهوم و به کارگیری آن به گونه ای که بر کل خانه مسلط باشد ، فضایی کل نگر را فراهم می کند. پس بنشینید ، چشمان خود را ببندید و برای شروع سفر به خانه رویایی خود آماده شوید!

هارمونی رنگ های مختلف

با استفاده از کنتراست رنگ های روشن و تیره در کنار هم می توانید فضایی شیک به دکوراسیون خانه دوبلکس خود ببخشید. قرار دادن مبلمان تیره در مقابل دیواری با رنگ روشن به شما در رسیدن به این تضاد کمک می کند. علاوه بر این ، اجاق گاز ، میز قهوه تزئینی ، قاب های عکس و گیاهان مختلف به یک تصویر بسیار دلپذیر کمک می نمایند.

محیطی ایده آل که به طبیعت باز می گردد

آیا دوست دارید به دکوراسیون خانه دوبلکس خود جلوه خانه سنتی بدهید؟ با استفاده از چوب به محیطی طبیعی در خانه خود برسید. علاوه بر این ، یک فرش بزرگ که کف را می پوشاند و گیاهانی که در اطراف قرار می دهید ، نسیم شگفت انگیزی را به خانه شما می آورد! اگر در رویای مکانی هستید که در یک خانه گرم روستایی احساس کنید با طبیعت در ارتباط هستید ، این مفهوم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اتاق خواب با مد روز

اگر می خواهید در دکوراسیون خانه دوبلکس خود سبک معاصرتری بگیرید و از ترندها پیروی کنید ، ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. نیم طبقه ها که هر روز مورد علاقه افراد بیشتری قرار می گیرند ، راه چاره های مدرنی هستند که علاوه بر شیک بودن ، باعث صرفه جویی در فضا نیز می شوند. حتی اگر خانه شما بزرگ باشد ، چه کسی می تواند به یک اتاق خواب خنک نه بگوید؟

شکوه و ظرافت رنگ های تیره

برای برخی ، استفاده از رنگ های تیره می تواند به عنوان یک حرکت جسورانه در دکوراسیون خانه دوبلکس تلقی گردد. با این حال ، باید توجه داشت که رنگ های تیره که گاهی خسته نماینده و خفه نماینده است ، در واقع محیطی پویا و باشکوه ایجاد می نمایند. با استفاده از رمز و راز خاکستری تیره و مشکی می توانید محیطی پیچیده در خانه خود ایجاد نمایید. ترفند این است که قاب سفید کف و دیوار همرنگ یکدیگر باشند.

منبع: اتاق

به "چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک خانه دوبلکس را تزئین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید