پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تحقیق و پژوهش اهتمام ویژه ای دارد، گفت: به جهت دسترسی راحت تر مردم برای دریافت خدمات انتظامی، موضوع پلیس هوشمند با جدیت در دستور کار است و در این راستا از اساتید استان بهره مند شده ایم.

پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ کوجی هامی، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با دانشجویان دانشگاه های سطح استان برگزار گردید، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هدف از شعار سال جاری هفته ناجا این است که با آسیب های بحث سلامت آشنا شویم.

مظاهری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به امر مهم تحقیق و پژوهش در طرح های انتظامی اهتمام ویژه ای دارد، گفت: به جهت دسترسی راحت تر مردم برای دریافت خدمات انتظامی، موضوع پلیس هوشمند با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار است و در این راستا از اساتید استان بهره مند شده ایم.

این مقام ارشد انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت پیش احتیاج تمام فعالیت ها است، توضیح داد: با وجود امنیت است که همه فعالیت های مالی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و حتی عبادی شکل می گیرد و اگر دچار ناامنی شویم مطمئنا با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است، گفت: وجود بیماری منحوس کرونا آسیب های زیادی از جمله آسیب های امنیتی، مالی، اجتماعی و فرهنگی را به جامعه وارد کرد.

مظاهری به مسائلی که وجود این بیماری منحوس در حوزه آموزش و پرورش نیز وارد نموده است اشاره نمود و گفت: تمام محصلان و دانشجویان با وجود این بیماری منحوس امروز به صورت غیر حضوری در کلاس ها شرکت می نمایند که لازمه این شرکت، استفاده از بستر فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه فضای مجازی علاوه بر محاسنی که دارد، مسائل متعددی را نیز به دنبال خواهد داشت، اعلام کرد: در این رابطه داشتن سواد رسانه ای و استفاده مناسب از رسانه و فضای مجازی یک امر بسیار مهم است که این مهم می طلبد تا نخبگان و اساتید برتر آموزشی آگاهی های لازم در مورد نحوه استفاده مطلوب و بهتر از این فضا را به درستی آموزش دهند.

نگاه پلیس به دانشجویان یک نگاه کاملا اجتماعی است

وی با اشاره به اینکه نگاه پلیس به دانشجویان یک نگاه کاملا اجتماعی است، اضافه کرد: مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی شرکت در همایش های دانشجویی را مورد توجه ویژه قرار داده اند و با سعه صدر به سوالات این قشر پاسخگو هستند.

مظاهری با تاکید بر اینکه تمام کارکنان در دانشگاه های سراسر کشور و استان، به موضوعات مختلف نگاهی علمی دارند، یاد آور شد: به شکر خدا روز به روز به این دانش اضافه کرده شده و این ارتباط دوسویه و مناسبی که با مردم و دانشجویان گرامی برقرار است همچنان با جدیت تداوم دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در انتها با تاکید بر اینکه وجود این ارتباط دو سویه باعث شده تا امروز پلیس در ماموریت های خود پیروز باشد، گفت: پلیس خود را همواره احتیاجمند هدایت، انتقاد و پیشنهاد سازنده می داند و زمانی که این نقدها سازنده وارد گردد سعی خواهیم کرد تا در عمل نواقص و معایب موجود را برای تداوم پیروزیت های پیش رو مرتفع کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید