انتها مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رقابت های تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر به خاتمه رسید.

انتها مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر

به گزارش وبلاگ کوجی هامی و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور 225 ورزشکار (132 دختر و 93 پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به سرانجام رسید.

با توجه به شرایط پاندومی کرونا، این دوره از مسابقات به صورت غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منطقه ها دهگانه ورزش دانشگاهی و 28 شهر به مدت 4 روز برگزار و در سرانجام نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند:

در بخش دختران در رشته تپانچه :هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء قهرمان شد، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

در رشته تفنگ: فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان ، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش پسران در رشته تپانچه: سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول شد ، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام سوم رسید.

در رشته تفنگ: هادی قره باقی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

به نفرات برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتها مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید