معرفی کامل رستوران های حلال دهلی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رستوران های حلال دهلی

یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه هایی که مسافران و اغلب گردشگران هنگام سفر به دیگر کشورها دارند، پیدا کردن رستوران های حلال است. اینکه بدانید کجا باید برای سفارش غذا بروید یک مزیت و احساس راحتی در سفر را برای شما به همراه خواهد داشت. سفر به دهلی و شرکت در تور هند هر چند که با یک راهنمای کارکشته و ماهر همراه است و شما را به رستوران های حلال دهلی که می شناسد می برد اما اگر به تنهایی قصد سفر به این شهر را دارید، باید به کجا بروید؟ یا حتی شاید بخواهید جدای از گروه، رستوران دیگری را برای امتحان کردن غذاهای حلال در دهلی امتحان کنید. در این صورت، لیستی کامل از رستوران های حلال دهلی را در مجله گردشگری خبرنگاران برای شما به همراه آدرس رستوران ها آماده کرده ایم.

معرفی کامل رستوران های حلال دهلی

بسیاری از این رستوران ها در هتل ها هستند؛ بنابراین دسترسی به آن ها آسان خواهد بود. با این دایره المعارف رستوران های حلال به راحتی می توانید وعده های غذایی ایمن و سالم را در کشور هند داشته باشید.

کارخانه کباب عظیم | The Great Kabab Factory

از رستوران های عظیم و باربیکیویی در هند است که انواع کباب ها را برای انواع سلیقه ها آماده می نماید. چه رژیم گیاه خواری داشته باشید و چه نه، در منوی رستوران کارخانه کباب عظیم می توانید هر چه می پسندید را سفارش دهید. از این رستوران 3 شعبه را در مناطق مختلف دهلی پیدا خواهید کرد. شعبه اصلی این رستوران در لابی هتل رادیسون بلو پلازا دهلی قرار داده و منویی از غذاهای سنتی و کلاسیک آسیایی را برای مهمانانش فراهم می نماید. خوشمزه ترین نان ها و کباب ها را که به شیوه ای سنتی همانند کباب ایرانی و ترکی تهیه می شوند، در رستوران کارخانه کباب عظیم امتحان کنید. در میان رستوران های حلال دهلی این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • آدرس: Lobby Level Radisson Blu Plaza National Highway 8 | Mahipalpur Village, New Delhi 110017, India

رستوران ایندیاکی در هتل رادیسون بلو دهلی | Indyaki

یکی دیگر از رستوران های حلال دهلی به نام ایندیاکی در هتل رادیسون بلو قرار گرفته و بیشتر به خاطر بریانی هایش معروف است. برای سفارش شام می توانید به این فضای دل انگیز با میزهای چوبی عظیم بروید. همچنین مهمانانی که رژیم مخصوصی دارند در این رستوران می توانند غذای مخصوص خود را سفارش دهند. بسیاری از مردم دهلی مراسم ها و جشن های خود را در این فضا برگزار می نمایند.

  • آدرس: Pashchim Vihar | Radisson Blu Hotel, District Centre, Paschim Vihar, New Delhi 110087, India

رستوران دم پخت | Dum Pukht

از خوبی های این یکی از رستوران های حلال دهلی تنها فضای درونی رستوران نیست؛ بلکه در بیرون آن هم شما با پارکی عظیم در دهلی روبرو هستید که برای قدم زدن عالیست. فضای درون رستوران با معماری هندی و با دکوراسیونی بسیار شیک طراحی شده است. میزهای گرد با روکش های پارچه ای زیبا و جایگاه هایی از مخمل آبی فضای رستوران را پر کرده اند. هر دو وعده ناهار و شام را در این رستوارن می توانید سفارش داده و از طعم های آن لذت ببرید. انواع غذاهای هندی و کبابی را در این رستوران می توانید امتحان کنید. غذاهایی که مهمانان در موردش گفته اند شما را به یاد غذاهای تند پنجابی هم می اندازد. غذای کاکوری و حرا کباب از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

  • آدرس: ITC Maurya | Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg, Chanakyapuri, New Delhi 110045, India

رستوران پلینگ | Pling

قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است. شما با 100 هزار تومان می توانید بهترین غذای این رستوران را سفارش دهید. رستوران پلینگ از جمله رستوران های حلال دهلی بوده که در سال 2018 و 2019 جزو برندگان بهترین رستوران های دهلی شده است. تقریبا تمام مهمانان از مهمان نوازی گارسن ها و پذیرایی عالی آن ها تعریف کرده اند. این رستوران با سرآشپزهای معروف توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند و به دلیل بودن در یکی از هتل های 5 ستاره دهلی به نام جی دابلیو ماریوت شهرت بیشتری پیدا کرده است.

  • آدرس: Asset Number 02 | GMR Hospitality District IGI Airport New Delhi, New Delhi 110037, India

رستوران فود اکسچنج | Food Exchange

نحوه سرو غذا در رستوران فود اکسچنچ هر جهانگرد دهلی را به سمت خود می کشاند. نه تنها غذاها از طعم های لذیذی برخوردار هستند بلکه ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز دارند. گران ترین وعده غذایی در این رستوران برای مسافران ایرانی حدود 200 هزار تومان تمام می گردد اما در میان بهترین رستوران های حلال دهلی حرف اول را می زند. به طوری که در سال 2019 توانسته گواهی برترین رستوران ها را از آن خود نماید. ظروفی که غذا در آن سرو می گردد بسیار خاص بوده و برخی از آن ها تنها برای این رستوران و بسیار خاص طراحی شده اند. این رستوران در هتل پولمن دهلی قرار گرفته است.

  • آدرس: Asset No 2 | Novotel New Delhi, Delhi Aerocity, GMR Hospitality District, New Delhi 110037, India

رستوران کبابی کتی نظام | Nizams Kathi Kabab

یکی از بهترین موقعیت ها را در دهلی دارد. هنگامی که برای بازدید از دروازه هند رفتید در نزدیکی آن می توانید این رستوران سنتی و بسیار صمیمی را برای صرف ناهار انتخاب کنید. این مکان از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب به مشتریان سرویس می دهد و بهترین غذاهای هندی، فست فودی و آسیایی را سرو می نماید. این رستوران، در سال های 2015، 2017 و 2019 به عنوان بهترین رستوران های حلال دهلی شناخته شد و قیمت های ارزان و مناسبی را در منوی خود دارد. شاید گران ترین وعده غذایی این رستوران، 50 هزار تومان تمام گردد. ناهای، شام و میان وعده را در این مکان می توانید سفارش دهید.

  • آدرس: 5 & 6 Block H, New Delhi 110001, India

رستوران کبابز اند کوریز | Kebabs & Kurries

اگر در دوارکا دهلی برای رزرو هتل اقدام کردید، پیشنهاد می دهیم برای سفارش غذا در رستوران های حلال دهلی به رستوران کبابز اند کوریز بروید. این رستوران در لابی هتل ولکام دهلی قرار گرفته و فضای بسیار پر نور و البته خصوصی را برای مهمانانش فراهم کرده است. همانطور که از نامش پیداست انواع کباب ها را در اینجا می توانید سفارش دهید. با این وجود افرادی که رژیم غذایی خاص مانند سبزیجات دارند هم می توانند از بهترین غذاهای سبزیجات هندی سفارش دهند. تنها وعده شام را سرو می نماید.

  • آدرس: Plot 3, District Centre, Sector 10, Dwarka | WelcomHotel, Lobby Level, 3, District Center, Sector 10, Dwarka, New Delhi 110075, India

رستوران پاویلیون 75 | Pavillion 75

اگر به دنبال رستوران های حلال دهلی هستید که در منطقه دوارکا قرار گرفته باشد، رستوران پاویلیون 75 را به شما پیشنهاد می دهیم. انواع غذاهای هندی و آسیایی را در این فضا می توانید سفارش دهید. صبحانه، ناهار، شام، میان وعده های آخر شب را در این رستوران می توان امتحان کرد. این رستوران هم در هتل ولکام دوارکا دهلی قرار گرفته و فضایی بسیار شاد و پر از رنگ های نارنجی و سبز دارد.

  • آدرس: 3rd Floor District Center, New Delhi 110075, India

البیک | Al-Bake

این رستوران یکی از شلوغ ترین، بهترین و معروف ترین رستوران های حلال دهلی است که انواع ساندویچ ها و فست فودها را تهیه می نماید. فاصله این رستوران از باغ لوتوس بسیار کم بوده و با یک ربع پیاده روی از کاخ به آن می رسید. اگر به دنبال رستوران ارزان هستید و محیط شلوغ فست فودی چندان برایتان اهمیت ندارد، می توانید به این فضا بروید. انواع غذاهای هندی، آسیایی، لبنانی، خاورمیانه و فست فودی را در منوی این رستوران خواهید یافت. این فست فودی شعبه های بسیاری چه در هند و چه در دیگر کشورها دارد.

  • آدرس: 21 - 23 Community Center Ground Floor Maulana Mohammad Ali Marg Shop No, New Delhi 110065, India

رستوران راجیندر دا دابا | Rajinder Da Dhaba

تمام رستوران های حلال دهلی را که تا به امروز به شما معرفی کرده ایم، فراموش کنید و به رستوران راجیندر دا دابا بروید. اینجا فضایی است که می توانید با فرهنگ و آشپزی هندی بیشتر آشنا شوید. نه تنها می توانید بهترین، خوشمزه ترین و البته سالم غذاهای هندی را امتحان کنید بلکه به ارزان ترین رستوران دهلی هم رفته اید. گران ترین غذای این رستوران تنها 17 هزار تومان قیمت دارد. غذاهای آسیایی، هندی و البته غذای سبزیجات را در منوی آن می توان دید. این رستوران را به افراد ماجراجو و کسانی که به دنبال کشف زیبایی های هند هستند، پیشنهاد می دهیم. عصرها این رستوران بسیار شلوغ می گردد و باید در صف برای تحویل دریافت غذا بایستید.

  • آدرس: Highlights info row image Ab-9, Ab-10, Ab-14, Dda Market, Safdarjung Enclave, New Delhi 110029, India

رستوران کریمز | Karims

از بهترین رستوران های حلال دهلی است که به مسجد جامع دهلی بسیار نزدیک بوده و بهترین غذاها را سرو می نماید. اینجا می توانید بیشتر در میان مردم دهلی بوده و غذاهای خوشمزه هندی، آسیایی و فست فودی را امتحان کنید. جدای از فضای منحصر به فرد و گیرای رستوران، می توانید از رستوران بخواهید تا غذای شما را بسته بندی نماید. در نتیجه اگر رستوران شلوغ بود و فضایی برای نشستن نیافتید، می توانید سفارش خود را ببرید. هر چند که غذاهای این رستوران جدای از ارزانی، آن چنان خوشمزه و پرطرفدار هستند که هندی های بسیاری را خواهید دید، که برای خوردن غذاهایشان در گوشه و کنار بیرون رستوران و در خیابان نشسته یا ایستاده اند. همه این رستوران را با نمایی از قابلمه ها و دیگ های عظیم پر از غذا می شناسند. بیشتر جهانگرد ها برای خوردن غذای خیابانی و البته اصیل هندی، این رستوران را انتخاب می نمایند.

  • آدرس: 16 Matia Mahal Bazar, Near Jama Masjid | Jama Masjid, New Delhi 110006, India

رستوران اسلم چیکن | Aslam Chicken

از جمله رستوران های حلال دهلی یا فست فودی با انواع غذاهای هندی برای وعده های ناهار و شام است که دسترسی عالی دارد. فاصله این رستوران تا جاذبه دروازه هند بسیار اندک بوده و در منطقه جهانگردی دهلی و درون بازار منا قرار گرفته است. تجربه خوردن غذاهای خیابانی هندی را همانند مردم هند، در این رستوران تجربه کنید.

  • آدرس: 540 Matia Mahal Gali | Jama Masjid, New Delhi 110006, India

رستوران هندی دوار | Dvar Indian Restaurant

برای صرف غذا در این رستوران باید خود را به هتل رادیسون بلو دهلی برسانید. این رستوران در طبقه اول ساختمان هتل واقع شده و انواع غذاهای هندی حلال و به ویژه غذاهای سبزیجات را می توانید سفارش دهید. طراحی فضای درون رستوران بسیار گرم و گیرا بوده و وجود کفپوش مرمرین و سقف های چوبی به همراه میز و جایگاه چوبی، انرژی خوبی به فضای درون رستوران هندی دوار داده است. به همراه شنیدن موسیقی سنتی هندی به صورت زنده و در آرامش غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

  • آدرس: Blu 1st Floor Radisson, New Delhi 110075, India

رستوران گولاتی اسپایس مارکت | Gulati Spice Market

یکی از رستوران های حلال دهلی است که در محله ساکت در دهلی واقع شده است. قرار دریافت این رستوران در کنار مراکز خرید و البته سرو بهترین غذاها، نان ها شیرینی ها آن را به یکی از پر طرفدارترین رستوران های هندی تبدیل کرده است. انواع غذاهای هندی و آسیایی را در فضای این رستوران می توانید سفارش دهید. گروه های جهانگردان و البته دوستان در این مکان، فضای مناسبی برای نشستن و دور هم بودن پیدا خواهند کرد. جایگاه های نیمکت مانند، مبلی چرم با تکیه گاه های راحت و فضای دیگری با جایگاه های حصیری شکل 3 فضای جداگانه را برای نشستن فراهم کرده است. تنوع میزها به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی و صمیمی در کنار یکدیگر ساعات شادی را سپری نمایند. این رستوران تا جاذبه قطب منار دهلی فاصله بسیار کمی دارد و با اتوریکشا می توانید به راحتی خود را به این فضای دلچسب در دهلی برسانید.

  • آدرس: Ground Floor D 2 Saket | District Centre, Saket, New Delhi 110058, India

در مجموع رستوران های حلال دهلی بسیار فراوان بوده و به دلیل وجود جمعیت مسلمان این شهر، در هر گوشه و کنار و محله ای می توانید چنین رستوران هایی را پیدا کنید.

منبع: tripadvisor.com

منبع: الی گشت

به "معرفی کامل رستوران های حلال دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل رستوران های حلال دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید