معرفی آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت ، آثار برتر در ایستگاه های اتوبوس نصب می شود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 11 از معرفی و تقدیر از آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت در این منطقه خبر داد.

معرفی آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت ، آثار برتر در ایستگاه های اتوبوس نصب می شود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از روابط عمومی منطقه 11، حسن هدایی با حضور در مدارس جلال آل احمد و رهنما از دانش آموزان منتخب آموزواره فصلی حرکت تقدیر کرد و گفت : این آموزواره که از طریق سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شده، دومین آموزواره فصلی شهرداری تهران است که در تابستان سال جاری در محورهای موتورسیکلت آگاه و یک روز در شهرک آموزش ترافیک انجام شد.

به گفته هدایی، گردش تابستانی ایمن در شهر موضوع اصلی آموز واره اجرا شده بود که از طریق نصب بنر و فضای مجازی در میان شهروندان اطلاع رسانی شد. سپس بر طبق دستورالعمل معاونت آموزش سازمان حمل ونقل و ترافیک آثار دانش آموزان شرکت کننده، در چهار بخش نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او درباره زمان اختامییه و مدت ارسال آثار توضیح داد : مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد امسال بود که 110 اثر نیز در این بازه زمانی به دبیر خانه ارسال شد. در آخرین ماه فصل تابستان نیز آثار برگزیده انتخاب و در اختتامیه از منتخبان تقدیر به عمل آمد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 11 در پایان با اشاره به نصب آثار ارسالی در ایستگاه های اتوبوس افزود: برای آشنایی شهروندان از نزدیک با آثار دانش آموزان و نوع نگاه آنها به مسائل ترافیکی و ایمنی عبور و مرور آثار برگزیده هر منطقه در رشته نقاشی برای نصب در ایستگاه اتوبوس نزدیک مدارس چاپ و نصب می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "معرفی آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت ، آثار برتر در ایستگاه های اتوبوس نصب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت ، آثار برتر در ایستگاه های اتوبوس نصب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید