مدیر گل گهر : منتظر استقلال در سیرجان هستیم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: باشگاه گل گهر و شهر سیرجان آمادگی کامل برای برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال را دارد.

مدیر گل گهر : منتظر استقلال در سیرجان هستیم

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، حیدر افسری بیان نمود: استان کرمان و شهرستان سیرجان آمادگی لازم و کامل را جهت برگزاری هر چه بهتر بازی گل گهر و استقلال را دارد. بر این اساس جلسه شورای تامین استان در محل استانداری کرمان جهت هرچه بهتر برگزار شدن این بازی تشکیل و پیرامون مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

افسری از برگزاری جلسه ای فوق العاده با حضور مدیر کل امنیتی و سیاسی استانداری کرمان در خصوص بازی روز پنجشنبه خبر داد و افزود: در این جلسه که امروز عصر با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و یگان ویژه استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، روسای هیات فوتبال استان و شهرستان، مدیر عامل باشگاه گل گهر و برخی از مسولان عالی رتبه استانی برگزار شد. تمامی موارد و نکات لازم جهت بهتر برگزار شدن بازی پنجشنبه گل گهر مقابل استقلال تهران به بحث و تبادل نظر گذاشته و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد. فردا نیز جلسه شورای تامین شهرستان سیرجان پیرامون همین موضوع به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

وی در سرانجام به پیگیری تمرینات منظم و منسجم تیم گل گهر در سیرجان برای بازی پنجشنبه مقابل استقلال تهران اشاره و خاطر نشان کرد: با شرایط خاص به وجود آمده مجبور هستیم بدون حضور و حمایت هواداران پرشور و فهیم سیرجانی به مصاف تیم پر مهره استقلال برویم. امیدواریم با کسب سه امتیاز حساس این بازی جای خالی هواداران را در ورزشگاه پر کرده و پیروزی شیرین را به آن ها هدیه کنیم.

  • باشگاه استقلال: برای بازی به سیرجان نخواهیم رفت
منبع: همشهری آنلاین

به "مدیر گل گهر : منتظر استقلال در سیرجان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر گل گهر : منتظر استقلال در سیرجان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید