قم، شهری ویژه در کشور است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران/قم مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور شهر قم را شهری مهم و ارزشمند در کشور اعلام کرد.

قم، شهری ویژه در کشور است

محمدرضا همتی امروز در مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در سالن جلسات این اداره کل برگزار گشت، گفت: با بیان اینکه استان قم یک استان ویژه است، زیرا این استان قم در مرکز اقلیم و مرکز جغرافیایی کشور است به همین علت مورد توجه استان های مختلف به ویژه مسئولان ملی در تهران است.

وی افزود: همچنین شکننده بودن اقلیم قم نیز موجب می شود که نسبت به این استان توجهی ویژه داشته باشیم. از دیگر سوی به برکت وجود حضرت معصومه(س) قم به یک سرزمین بین المللی تبدیل شده است و از یک جایگاه و اهمیت فراملی برخوردار است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از سیاست های مدیریتی رئیس این سازمان یاد کرد و گفت: یکی از سخت ترین کارهای ما موضوع انتخاب و انتصاب مدیران است و استان قم نیز با توجه به ویژگی هایی که دارد این کار را برای ما سخت تر کرده است.

وی ادامه داد: مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیران مظلومی هستند چراکه از طرفی باید از حقوق میلیون ها ایرانی حمایت کنند و از طرفی جوابگوی امیال افراد و مجموعه های مختلف باشند، به همین علت ما اعتقاد داریم که کار در حوزه منابع طبیعی به ویژه بخش زمین نیاز به اجتهاد دارد.

همتی از سجادی به عنوان یکی از مدیران پیروز سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری نام برد و مطرح نمود: وی فردی بسیار مردم دار و خوش فکر است که با پیگیری در وظایف توانسته عملکرد مطلوبی را در استان قم رقم بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قم، شهری ویژه در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم، شهری ویژه در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید