ظهور پدیده ایرانی با هت تریک تاریخی! ، ورژن تازه مهاجم سابق استقلال رونمایی شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مهاجم جوان تیم طرفدار که در هفته پایانی لیگ برتر هت تریک کرد، با اتکا به همین 3گل برترین آمار گلزنی را براساس دقایق حضور در میدان به نام خودش ثبت کرد.

ظهور پدیده ایرانی با هت تریک تاریخی! ، ورژن تازه مهاجم سابق استقلال رونمایی شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی سعید سحرخیزان که آقای گل سابق جوانان تهران و بازیکن تیم ملی جوانان است، در این فصل هرگز به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب طرفدار قرار نگرفت. ساکت الهامی فقط 7بار این بازیکن 19ساله را به عنوان بازیکن جانشین به زمین فرستاد که از این 7بار هم 2بار تعویض او در دقیقه90رخ داد و سعید فرصتی برای درخشش نداشت. او طی 6بار حضور در زمین مجموعا 94دقیقه بازی نموده و هیچ گل یا پاس گلی به نامش ثبت نشده بود. تا اینکه در روز پایانی مسابقات و در بازی با ذوب آهن، ساکت الهامی این مهاجم را از دقیقه14به زمین فرستاد و سحرخیزان فرصت کرد 76دقیقه بازی کند. او طی همین دقایق 3بار دروازه حریف را باز کرد و درخشان ترین بازیکن هفته آخر لیگ برتر شد. با این حساب، سعید سحرخیزان کلا 170دقیقه در این فصل بازی نموده و 3گل زده است. بنابراین میانگین گلزنی او یک گل در هر 57دقیقه بوده که میانگین بسیار خوبی است.

شهریار مغانلو، آقای گل لیگ برتر هر 180دقیقه یک گل زده و مهدی قائدی هم در هر 170دقیقه یک بار به گل رسیده است. در میان 4گلزن برتر لیگ، محمد عباس زاده با میانگین یک گل در هر 161دقیقه برترین آمار را به جا گذاشته است.

سعید سحرخیزان علاوه بر معدل گلزنی جالبی که به جا گذاشته، نامش را به فهرست جوان ترین بازیکنانی که در لیگ برتر هت تریک نموده اند هم اضافه نموده است. جوان ترین بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر پیروز به هت تریک شده آرش برهانی بوده که سال 82با پیراهن پاس تهران و با سن 19سال و 9ماه در لیگ برتر هت تریک نموده است. سعید سحرخیزان هنگام هت تریک هفته گذشته اش برای طرفدار، 19سال و 10ماه سن داشت و بعد از برهانی به دومین جوانی تبدیل شد که در لیگ ایران هت تریک می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ظهور پدیده ایرانی با هت تریک تاریخی! ، ورژن تازه مهاجم سابق استقلال رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهور پدیده ایرانی با هت تریک تاریخی! ، ورژن تازه مهاجم سابق استقلال رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید