دلایل عصیانگری طرفداران استقلال، آیا محمودفکری باید برکنار گردد؟

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رضا رجبی پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از اینکه شاهد بعضی از اتفاقات و هنجار شکنی های طرفداران استقلال هستم ناراحت می شوم. اما باید ریشه یابی کرد تا معین گردد دلیل این همه خشم و عاصی گری از طرفداران استقلال چیست.

دلایل عصیانگری طرفداران استقلال، آیا محمودفکری باید برکنار گردد؟

وی اضافه نمود: طرفداران استقلال عاصی و خشمگین هستند که این خشم را ابتدا در فضای مجازی، سپس مقابل ساختمان باشگاه و محل تمرین و بالاخره در خیابان های تهران به نمایش گذاشتند. این موج از خشم و نارضایتی نمی تواند سازمانی و سامان دهی باشد و ما نباید خودمان را فریب دهیم و تصور کنیم این خیل از جمعیت خطی عمل نموده باشند. این تصور حتی می تواند توهین به شعور میلیون ها طرفدار استقلال باشد.

رجبی گفت: اگر طرفدار استقلال امروز ناراحت است، این ناراحتی معلول اتفاقات سالهای اخیر است. وگرنه با شکست در یکی دو بازی و حتی ناکامی در یک فصل و دو فصل این طور کاسه صبر طرفداران یک تیم لبریز نمی شود. یادمان باشد تیمی که درباره آن صحبت می کنیم استقلال است و این تیم در همه نقاط ایران و حتی خارج از ایران طرفدار دارد. طرفدارانی که شمار آنها به ده ها میلیون نفر می رسد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی این تیم بازی دارد و خیل طرفدار حتی از شهرستان های دور خودش را به تهران می رساند، به عشق این تیم است و اگر امروز آنها به خیابان می ریزند باز هم از عشق آن است. این طرفدار نه روزی که برای حمایت و تشویق به استادیوم می آید خطی عمل نموده نه امروز که ناراحت است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان توضیح داد: طرفدار استقلال سالهاست مورد بی مهری قرار می گیرد و بارها شاهد مکوششی شدن تیم هایی بوده که شانس قهرمانی و حتی قهرمانی آسیا داشته است. حتی اگر این موارد اتفاقی هم بوده باشد، تکرار آن باعث شده تا آنها به این اتفاقات ذهنیت بد داشته و آن را از پیش مشخص شده بدانند.

مدافع اسبق آبی پوشان که سابقه مربیگری در این تیم را هم دارد در ادامه بیان داشت: این تیم برای نتیجه دریافت به آرامش احتیاج دارد و من چون نزدیک به باشگاه نیستم نمی دانم مشکل الان چیست که شرایط به هم ریخته است، اما مدیران مجموعه باید کوشش نمایند تا این آرامش به تیم باز شود.

رجبی در مورد ادامه همکاری فکری با استقلال گفت: من اصلاً به اسامی کاری ندارم، اما کدام یک از مربیان ایرانی در چند سال اخیر آرامش و تمرکز داشته اند؟ عده ای الان حکم می دهند که فکری باید اخراج شود، اما آیا برای بعد از اخراج فکری هم کاری فکری نموده اند؟ من فکری را صددرصد تایید نمی کنم و حتماً او هم ایراداتی که دارد باید رفع کند، اما با این حال با کمی حمایت و آرامش قطعاً می تواند بهتر از این عمل کند. ضمن اینکه فکری هم باید قدر این فرصت طلایی که در اختیارش قرار گرفته است را بداند و اول به خاطر خودش و بعد به خاطر استقلال و طرفداران، نقاط ضعفش را رفع کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: این تیم از نظر داشتن بازیکن، ظرفیت قهرمانی را دارد و اگر باشگاه به وظایف سازمانی اش به خوبی عمل کند و کادر فنی باهوش باشد، ما می توانیم به قهرمانی در این فصل امیدوار باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلایل عصیانگری طرفداران استقلال، آیا محمودفکری باید برکنار گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل عصیانگری طرفداران استقلال، آیا محمودفکری باید برکنار گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید