ورود رد مجیک به عرصه محصولات گیمینگ!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، پس از چهار موفقیت به عنوان یک برند گوشی هوشمند بازی، Nubia RedMagic به تازگی برنامه های خود را برای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود با هدف پاسخگویی به جامعه بازی ها و ورزش های الکترونیکی گسترده اعلام نموده است.

ورود رد مجیک به عرصه محصولات گیمینگ!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، به مناسبت چهار سالگی RedMagic مدیر این شرکت گفت که این شرکت به زودی وارد بازار مانیتور های ورزش های الکترونیکی، روتر های ورزش های الکترونیکی، کیبورد ها و ماوس های بازی و هدست های XR خواهد شد. این شرکت بعلاوه فاش کرد که در 25 آوریل RedMagic با همکاری IP های برتر دنیا محصولات نوی با طراحی زیبا و عملکرد فوق العاده برای بازیکنان به ارمغان می آورد. اصطلاح IP احتمالا به همکاری اخیر این شرکت با Transformers franchise اشاره دارد.

به احتمال زیاد بعضی از محصولات ذکر شده در 25 آوریل عرضه خواهند شد. در حال حاضر، این برند تصاویری از روتر وای فای، مانیتور بازی، ماوس بازی، صفحه کلید بازی و هدست XR آینده خود به نمایش گذاشته است. این محصولات احتمالا ابتدا در چین عرضه خواهند شد. تیزر اخیر آن ها با شعار زمان آن رسیده که دنیا از حضور ما آگاه گردد بسیاری را به برآورد وادار کرد که طیف نو محصولات آن ها در خارج از چین نیز عرضه می شوند. در حال حاضر RedMagic در منطقه های مانند اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکای لاتین حضور دارد. به احتمال زیاد محصولات نو نیز در این منطقه ها عرضه خواهند شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ورود رد مجیک به عرصه محصولات گیمینگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود رد مجیک به عرصه محصولات گیمینگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید