ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ، واکنش سازمان لیگ به همزمانی نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه طرفدار عملی نخواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ، واکنش سازمان لیگ به همزمانی نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی آنلاین، سازمان لیگ برای برگزاری بازی های نیمه نهایی در روزهای سوم و چهارم خرداد برنامه ریزی نموده است که بر این اساس ملاقات استقلال با نساجی سوم خرداد و طرفدار با پرسپولیس چهارم خرداد برگزار می گردد و هدف از برگزاری این بازی ها در دو روز توسعه شور این بازی ها برای طرفداران دو تیم در روزهای فرق دارد. از سویی چون بازی ها در چارچوب جام حذفی برگزار می گردد، عدم برگزاری بازی ها به طور همزمان در مراحل پایانی از نگاه سازمان لیگ بدون اشکال است.

با این حال به نظر می رسد مصاف طرفدار - پرسپولیس همچون ملاقات پیکان - پرسپولیس با چالش هایی همراه باشد. به خصوص که تیم طرفدار بر خلاف تیم پیکان به هیچ وجه راضی به بازی در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خود نمی گردد و تاکید داشته در صورت تغییر ورزشگاه و بردن بازی به ورزشگاه آزادی از مسابقات کنار می کشد و از سویی باشگاه پرسپولیس هم در کوشش برای استفاده از حق طبیعی خود یعنی تماشاگر است. معمولا شورای تامین برگزاری بازی در ورزشگاه پاس با حضور تماشاگر به خاطر نداشتن گیت های الکترونیکی، پارکینگ و از همه مهمتر مجاورت با منطقه مسکونی را تایید نمی کند و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت بازی دوم نیمه نهایی جام حذفی چه خواهد شد.

چهارشنبه 3 خرداد

18:30: استقلال - نساجی مازندران (آزادی تهران)

پنجشنبه 4 خرداد

18:30: طرفدار تهران - پرسپولیس (پاس تهران)

منبع: همشهری آنلاین

به "ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ، واکنش سازمان لیگ به همزمانی نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی ، واکنش سازمان لیگ به همزمانی نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید