زیرساخت های گردشگری در حاشیه سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد زیرساخت های گردشگری در حاشیه سدهای آبی در شهرستان های استان اطلاع داد.

زیرساخت های گردشگری در حاشیه سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی عصر روز 12 فرودین 99 در نشست با مسئولان برنامه و بودجه استان گفت: گردشگری آبی تا به امروز در کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است.

او اضافه کرد: برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در کنار سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران پرداخت می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود دو سد عظیم آبی کوثر و مارون در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد، توضیح داد: بعد از شکست کرونا نشست مشترک با مسئولان وزارت نیرو در مورد کسب مجوزهای لازم برای توسعه گردشگری آبی در استان برگزار می گردد.

او اولویت دولت در سال 99 را اتمام پروژهای سرمایه گذاری گردشگری بالای 70 درصد پیشرفت غنوان کرد و گفت: در سال 99 پروژه های عظیم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ازجمله پارک آبی یاسوج و تله کابین مرکز کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد.

صفایی اضافه کرد: برای اتمام پروژه های عظیم در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، نیازمند تأمین اعتبار به وسیله سازمان برنامه وبودجه استان هستیم.

منبع: میراث آریا

به "زیرساخت های گردشگری در حاشیه سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری در حاشیه سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید