رونمایی از ترکیب استقلال برای مصاف با طرفدار

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ریکاردو ساپینتو ترکیبی آشنا با دو تغییر اجباری را برای غلبه بر تیم طرفدار به میدان می فرستد.

رونمایی از ترکیب استقلال برای مصاف با طرفدار

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کوجی هامی، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی میزبان طرفدار خواهد بود.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی های تهران، برای این مسابقه با ترکیبی مشابه قالب بازی های نیم فصل دوم تیمش را ارنج نموده و تنها محرومیت کوین یامگا و رافائل سیلوا، تغییراتی اجباری را در ترکیب این تیم در پی داشته است.

سیدحسین حسینی، کاپیتان و سنگربان شماره یک استقلال، این بازی هم جلوتر از سایرین وارد زمین خواهد شد.

صالح حردانی، مدافع محبوب طرفداران استقلال هم بعد از مدت ها فرصت حضور از ابتدای بازی را در ترکیب تیمش پیدا نموده و امشب به عنوان مدافع راست بازی می نماید.

محمدحسین مرادمند که در بازی قبل برابر آلومینیوم هم دقایقی به میدان رفت، امشب در کنار عارف غلامی، زوج مرکزی دفاع استقلال را تشکیل داده و جعفر سلمانی هم به مانند سایر بازی ها، مدافع چپ آبی ها خواهد بود.

روزبه چشمی در بازگشت از محرومیت، دوباره به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب استقلال قرار گرفته و سعید مهری و آرش رضاوند، دو بال میانی استقلال روی دست او خواهند بود.

خط جلوی استقلال هم به مانند بازی های قبلی با مثلث مخوف قایدی، محبی و مطهری تشکیل خواهد شد تا به این ترتیب، ترکیب استقلال برای این مسابقه به توضیح زیر باشد.

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از ترکیب استقلال برای مصاف با طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ترکیب استقلال برای مصاف با طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید