دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، آغاز ویروس کرونا در سراسر دنیا موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف شده که در این سبک زندگی نوظهور، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع افراد یکی از ارکان اصلی حفظ سلامت جوامع است.

دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین برگزار می گردد

در کنار مسائلی مانند شروع کرونا، دوری مسافت، اهمیت زمان و امکانات گسترده و خاص فضای مجازی از جمله عوامل مهمی هستند که ضرورت بازنگری در سیاست های تصمیم گیری بعضی رویدادها و کسب کارها که شاید تا قبل از این اتفاقات به ضرورت حضور در فضای مجازی توجه کمتر داشتند را نشان دهد.

برگزاری رویدادهای مجازی یکی از برترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه نمایند.

در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با هدف حمایت از فراوری ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کارهای مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال، مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین و غیر حضوری با عنوان Sharif Codejam را به وسیله گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در اسفند ماه امسال برگزار می نماید.

در این مسابقه کلیه مراحل به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می گردد و علاقمندان به برنامه نویسی بدون هیچ محدودیتی می توانند در آن شرکت نمایند.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

مسابقه شریف کدجم در سه مرحله برگزار خواهد شد که در تمامی مراحل شرکت نمایندگان تعدادی سوال چالشی را دریافت نموده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات دارند و افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می نمایند.

سوالات چالشی رویداد بدین صورت طراحی می شوند که مدتی قبل از برگزاری رویداد، گروهی با حضور بعضی از سرمایه گذاران، شرکت های بزرگ، چهره های پیروز استارت آپی و افراد سرشناس در حوزه ICT تشکیل می گردد و به تدوین سوالات اصلی مسابقات می پردازند. همین گروه وظیفه داوری و امتیاز دهی به شرکت نمایندگان را بر عهده دارند.

ثبت نام در مسابقات از 15 بهمن شروع شده و تا 5 اسفند 1400 ماه ادامه دارد و افراد، استارت آپ ها و تیم های فعال در حوزه مورد نظر می توانند در این رویداد ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید