دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در دانشگاه صدا و سیما برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: برای نخستین بار این دانشگاه با همکاری سازمان هنری و رسانه ای اوج دوره های آموزشی فیلمنامه نویسی را ویژه دانشجویان برگزار می نماید.

دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در دانشگاه صدا و سیما برگزار می گردد

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ کوجی هامی، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی فیلنامه نویسی ویژه دانشجویان گفت: این دانشگاه با برنامه ریزی و در راستای سیاست های فعالیت های دانشگاهی خود دوره های 9 ماهه آموزش فیلمنامه نویسی را با حضور کارگردانان شاخص سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار می نمایند. به طوری که ایده دانشجویان توسط کارگردانان تا مرحله رسیدن به فیلمنامه پیش خواهد رفت و سپس هر یک از کارگردانان با توجه به رویکرد نگاه تخصصی که دارند به ساختن فیلم می پردازند.

برگزاری کلاس های آموزشی فیلمنامه نویسی در قالب یک دوره پیشرفته کارگاهی

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی فیلمنامه نویسی در قالب یک دوره پیشرفته کارگاهی انجام می گردد که سازمان هنری و رسانه ای اوج حامی این دوره های آموزشی است. به طوری که پس از رسیدن ایده دانشجویان به مرحله فیلمنامه این سازمان فیلمنامه های دانشجویان را خریداری نموده و به فیلم های سینمایی تبدیل می نمایند.

در خاتمه این دوره های آموزشی 40 فیلمنامه فراوری می گردد

اسفندیاری توضیح داد: طبق برنامه ریزی و پیش بینی که اجرا شده است در خاتمه این دوره های آموزشی 40 فیلمنامه فراوری می گردد که از بین آنها 10 فیلمنامه انتخاب شده و در قالب فیلم تلویزیونی یا سینمایی توسط کارگردانان ساخته و اکران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در دانشگاه صدا و سیما برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در دانشگاه صدا و سیما برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید