علت برای سفر به بالی؛ جزیره جادویی در اندونزی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تاریخ و فرهنگ غنی، سبک زندگی مردم، طبیعت جادویی و غذاهای باور نکردنی تنها بخشی از جذابیت های جزیره بالی اندونزی است. بالی جزیره ای کوچک در میان آب های پهناور اقیانوس آرام و هند است. این جزیره زیبایی های شگفت انگیزی را در خود جای داده و امکان تجربه تفریحات متنوعی چون موج سواری، قدم زدن زیر دریا، ورزش های آبی و تماشای حیوانات از نزدیک را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

علت برای سفر به بالی؛ جزیره جادویی در اندونزی

در ادامه به دلایل مهمی که سفر به بالی را لذت بخش می نماید، اشاره می گردد.

شرایط آب و هوایی

بالی در فاصله بسیار نزدیکی با خط استوا قرار داشته و آب و هوای این جزیره در تمامی ایام سال گرم و مرطوب است. آب و هوای گرمسیری و آسمان همواره آفتابی بالی، یکی از صدها دلیلی است که این جزیره را در فهرست مقاصد محبوب گردشگران و عاشقان دریا و ساحل قرار می دهد.

در بالی می توان در آب و هوای مطبوع بهاری از انواع تفریحات و ورزش های دریایی لذت برد. از طرفی طول روز در بالی تقریبا 13 ساعت است و گردشگران می توانند حداکثر استفاده را از سفر خود به بالی برده و از جاذبه های متعدد آن تماشا نمایند.

تعداد زیاد سواحل

بالی جزیره ای کوچک در مجمع الجزایر اندونزی است که آوازه خطوط ساحلی سفید شنی با آب های فیروزه ای آن گردشگران بسیاری را به این جزیره می کشاند. بالی مملو از سواحل پر رونق و زیبا است که هر یک ویژگی ها و مجذوب کنندهیت های خاص خود را داشته و برای گردشگران با هر سلیقه ای مطلوب است.

در بالی می توان در سواحل آمید در استراحتگاه های ساحلی اقامت، در آب های ساحل بالنگان و بالیان موج سواری و در سواحل شمالی بالی در محیطی آرام استراحت کرد.

سرزمین هزار معبد

بالی مجموعه های بی شماری از معابد باشکوه و شگفت انگیز را در خود جای داده است که در سرتاسر جزیره - از قله های مرتفع تا سواحل کم ارتفاع - پراکنده شده اند. معابد بالی تنها سازه های تاریخی و باستانی نبوده و در بسیاری از آن ها جشنواره ها و سالگردهای رنگارنگ و هیجان انگیزی برگزار می گردد.

تعداد این معابد به بیش از 20 هزار می رسد و باید برای بازدید از آن ها برنامه ریزی کرد. بعضی از این معابد شامل معبد لمپویونگ لوهور، معبد گوا لاوا، معبد اولوواتا و معبد اولون دانو براتان است.

رهنگ غنی و مهمان نوازی

بالی جزیره ای با مردمان بسیار مهمان نواز و خونگرم است که فرهنگ و تاریخی غنی را پشت سر گذاشته اند. در سفر به بالی می توان در یکی از جشنواره ها یا سالگردهای پرشکوه معابد شرکت کرد، در بازارهای محلی و رنگارنگ قدم زد و ضمن تعامل با مردم با فرهنگ مجذوب کننده این جزیره آشنا شد.

موج سواری در سطح دنیای

بالی، نخستین بار در سال 1930 به عنوان مقصدی ایده آل برای ورزش های آبی معرفی گردید و علاقه مندان به این ورزش ها مانند موج سواری و غواصی از سراسر دنیا برای شرکت در آنها به بالی سفر می نمایند. در بالی فرقی نمی نماید که مبتدی هستید یا حرفه ای؛ در هر صورت جایی برای تجربه ورزش های آبی برای شما وجود دارد. پس نباید فراموش کنید که در تور بالی سری به کوتا - بهشت موج سواری بالی - بزنید.

طبیعت گردی در بهشت گمشده

وقتی از طبیعت بالی حرف می زنیم، در واقع از بهشتی رویایی روی زمین صحبت می کنیم که مملو از زیبایی هایی تمام نشدنی همانند چشم اندازهای خیره نماینده، آبشارها و دریاچه های شگفت انگیز، مزارع سرسبز و پلکانی و صدها جاذبه طبیعی دیگر است.

در بالی می توان یک روز را به طبیعت گردی اختصاص داد و از آتش فشان باتور، آبشار سکومپول، شالیزارهای تگالالانگ، غار ساحلی اولوواتو، صخره ساحلی تانالوت و نظایر آن تماشا کرد.

غذاهای متنوع

تعدادی از برترین رستوران های دنیا در اندونزی و در جزیره کوچک بالی قرار گرفته و با استعدادترین سرآشپزهای دنیا در آن ها با یکدیگر رقابت می نمایند. تنها کافی است سری به منطقه تفریحی سمینیاک بزنید و در مجلل ترین و برترین رستوران ها و غذاخوری ها با برترین قیمت غذا نوش جان کنید.

منبع: همگردی

به "علت برای سفر به بالی؛ جزیره جادویی در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت برای سفر به بالی؛ جزیره جادویی در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید