دست و دلبازی هتل های مشهد و یزد برای گردشگران تابستان

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران: رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از تخفیف 30 درصدی هتل های مشهد اطلاع داد ومقام گردشگری یزد از تخفیف 55 درصدی هتل ها.

دست و دلبازی هتل های مشهد و یزد برای گردشگران تابستان

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از ارائه تخفیف 30 درصدی هتل های مشهد در دهه ولایت اطلاع داد.

محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در مورد شرایط اشغال واحدهای اقامتی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر درصد اشغال هتل های مشهد حدود 50 درصد است.

وی اضافه نمود: امیدواریم تابستان سال جاری مشهد با استقبال خوبی از سمت مسافران روبه رو گردد. پیش بینی می کنیم که سطح اشغال هتل ها در تابستان به 80 درصد برسد.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتل ها و واحدهای اقامتی مشهد با شروع فصل تابستان آماده پذیرایی از زائران هستند. 98 درصد هتل های ما از نظر خدمات، پذیرایی و ترنسفرها در آمادگی کامل قرار دارند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

مادرشاهیان یادآور شد: همچون دهه کرامت در دهه ولایت نیز مسافران می توانند در راستای طرح خانواده محوری در صورت پرداخت هزینه اقامت خود به وسیله سایت هتل به صورت مستقیم از تخفیف 30 درصدی بهره مند خواهند شد.

هتل های یزد 55 درصد تخفیف می دهند

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به ویژه برنامه های سالروز ثبت جهانی یزد و دیگر برنامه های جشنواره تابستانه در این استان، گفت: خدمات مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد در طول این جشنواره حداکثر با 55 درصد تخفیف ارائه می گردد.

هما خورشیدی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به شروع جشنواره تابستانه یزد از 25 خردادماه و ادامه آن تا 26 تیرماه، گفت: این جشنواره در راستای توسعه گردشگری داخلی ترجیحاً یکسری برنامه ها را برای مسافران و گردشگران تدارک دیده که این برنامه ها هم راستا با سیاست های جاری وزارت میراث فرهنگی به منظور آسان سازی مسافرت تعریف شده است.

وی با بیان این که ویژه برنامه های جشنواره تابستانی یزد با همکاری دستگاه های دولتی از جمله ادارات ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و تشکلهای گردشگری بخش خصوصی مانند جامعه هتلداران، انجمن اقامتگاه های بوم گردی، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری و انجمن راهنمایان گردشگری برنامه ریزی شده است، گفت: البته اجرای این برنامه ها بر عهده دو دفتر فعال حوزه اطلاع رسانی در محدوده بافت تاریخی برای راهنمایی و راهنمایی مسافران واگذار شده است.

خورشیدی از لحاظ تخفیف تا 55 درصدی هزینه واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در این بازه زمانی اطلاع داد و گفت: تورها و برنامه های گردشگری این جشنواره با تخفیفهای قابل ملاحظه جهت مسافران ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه با همکاری دستگاه های اجرایی استان، گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی نیز از پنجم تیرماه در استان یزد گشایش خواهد یافت که امیدواریم مسافران تابستانی یزد از این نمایشگاه که با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می گردد و نیز برنامه شب های فرهنگی حاشیه این نمایشگاه، بهره ببرند.

این مسئول بعلاوه از برگزاری جشن ازدواج زوجهای جوان با عنوان جشن وصال در این ایام اطلاع داد و گفت: به مناسبت 18 تیر ماه سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد نیز برنامه های ویژه ای برای مسافران و گردشگران از نشست های تخصصی تا گرامی داشت روز استاد مهدی آذر یزدی و برنامه های ورزشی در بافت تاریخی و جشنواره های فرهنگی و گردشگری در شهرستانهای یزد، تدارک دیده شده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "دست و دلبازی هتل های مشهد و یزد برای گردشگران تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست و دلبازی هتل های مشهد و یزد برای گردشگران تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید