دست دلالان در افزایش قیمت دستکش یبکار مصرف

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، عضو انجمن فراوری نمایندگان ظروف یک بار مصرف گفت: قیمت دستکش یکبار مصرف مانند گذشته بوده و این دلالان هستند که گرانفروشی می نمایند.

دست دلالان در افزایش قیمت دستکش یبکار مصرف

حمید صمدی عضو انجمن فراوری کنندگان ظروف یک بار مصرف در گفت و گو با خبرنگار ، درباره شرایط فراوری ظروف و دستکش یکبار مصرف گفت: فعالیت بیشتر فراوری کنندگان ظروف یکبار مصرف به تعطیلی کشانده شده است چرا که رستوران داران و هتل داران که بیشترین متقاضی آنها بودند تعطیل شده اند و تقاضایی ندارند.

او اعلام کرد: هم اکنون بیشترین تقاضا برای برای دستکش و کیسه فریزر است. در فراوری این دسته از کالاها هیچ مسئله ای وجود ندارد و روال فراوری همانند گذشته است.

عضو انجمن فراوری کنندگان ظروف یک بار مصرف با بیان اینکه بیماری کرونا هیچ تاثیری بر فراوری مواد نداشته است و طبق برنامه عمل شده، به طوری که با توجه به احتیاج داخل آمار بخش فراوری هم افزایش پیدانموده است، تشریح کرد: مواد اولیه برای فراوری ظروف یکبار مصرف وجود دارد و مسئله ای در فراوری آن نیست اما مسئله این است که مواد آن گران است.

صمدی با بیان اینکه قیمت دستکش یکبار مصرف افزایش نیافته است، گفت: با شیوع بیماری کرونا و به دلیل افزایش تقاضا برای این کالا، قیمت آن به دست دلالان افزایش یافت در غیر اینصورت هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد دستکش نداشته ایم و با همان قیمت گذشته به بازار عرضه می گردد.

او اضافه کرد: بعضی از دلالان و سودجویان برای استفاده از فرصت به وجود آمده، قیمت دستکش و لوازم بهداشتی را افزایش داده اند در صورتی که قیمت این دسته از کالاها مانند گذشته است و تفاوتی ندارد.

عضو انجمن فراوری کنندگان ظروف یک بار مصرف تشریح کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به وجود آمده است، عرضه کالا به صورت دقیق انجام می گردد و مسئله ای در توزیع این کالا وجود ندارد. علاوه بر این تقاضا برای استفاده از دستکش یکبار مصرف افزایش پیدا نموده و به تبع هم صنایع پتروشیمی هم برای تامین احتیاج این بازار ها کوشش خود را افزایش می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دست دلالان در افزایش قیمت دستکش یبکار مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست دلالان در افزایش قیمت دستکش یبکار مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید