خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، استاندار ایلام گفت: به علت تامین احتیاج بازار خروج مرغ از استان ممنوع است.

خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان گفت: جهاد کشاورزی باید آنالیز کند که قیمت هر کیلو مرغ برای مرغداری چقدر تمام می گردد و در این زمینه همه فاکتورها از جمله دارو و نهاده در نظر گرفته گردد.

وی با قدردانی از دستگاه های متولی حوزه اقتصادی استان که در راستای معیشت مردم و تامین مواد پروتئینی مردم دغدغه دارند، گفت: در این نشست دغدغه های عوامل اتحادیه مرغداران، مسئولان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاه های متولی شنیده شد و برای تثبیت قیمت مرغ راهکارهایی اتخاذ شد.

استاندار ایلام با تاکید بر حفظ حقوق مردم و مرغدار و حمایت از مرغداران اضافه نمود: 700 هزار قطعه جوجه ریزی برای استان کفایت می نماید و در این راستا ضروری است اندازه جوجه ریزی استان افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: باید عدالت و انصاف بین اتحادیه و کشتارگاه باشد و اگر انصاف رعایت گردد هم کارگران مشغول کار می شوند و هم چرخه فراوری می چرخد.

استاندار ایلام اضافه نمود: کشتارگاه های استان نباید تعطیل شوند و اتحادیه مرغداران با وجود اینکه در مجموعه بخش خصوصی هستند باید به تعهدات خود عمل کنند و سیاستی اتخاذ کنند که حقوق مصرف کننده رعایت گردد.

بهرام نیا با بیان اینکه قدرت اقتصادی عمده مرغداران زیر میانه است و باید به این قشر توجه ویژه گردد، اعلام کرد: به علت تامین احتیاج بازار خروج مرغ از استان ممنوع است.

وی در ادامه گفت: مصرف مرغ روزانه استان 30 هزار تن است که باید کشتارگاه پس از کشتار این اندازه را تحویل بازار دهد.

استاندار ایلام اضافه نمود: با نظارت جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران، کشتارگاه در اسرع وقت وجه مرغداران را در قبال دریافت مرغ پرداخت کند.

وبلاگ کوجی هامی ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید