ثبت این عکس 6 سال زمان برد!، عکس

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ایسنا نوشت: یک عکاس ایتالیایی برای گرفتن یک عکس خیره کننده از ماه، 6 سال زمان سپری کرد.

ثبت این عکس 6 سال زمان برد!، عکس

والریو میناتو (Valerio Minato) عکاس ایتالیایی در روز 15 دسامبر سال 2023 این عکس بی نظیر را در تورین ایتالیا گرفت. پنج کوشش پیشین او برای ثبت این عکس، به خاطر آب و هوای بد خنثی شدند. میناتو در مصاحبه با پتاپیکسل گفت که این تحقق یک رویاست.

میناتو با توصیف لحظه ثبت این عکس به عنوان یک لحظه جادویی، شرح داد که برای چند ثانیه کوتاه کوه مونته ویسو (Monte Viso)، بازیلیکای سوپرگا (Basilica of Superga) و یک هلال ماه، چشم انداز منحصربه فردی را به نمایش گذاشتند.

ناسا این عکس شگفت انگیز را به عنوان عکس روز نجوم برای کریسمس 2023 انتخاب نموده است.

میناتو ادامه داد: در طول اولین و آخرین مرحله از چرخه ماه، نور خورشید از زمین به سمت ماه منعکس می گردد و بخشی از سطح را روشن می نماید.

میناتو در دهکده کوچک کاستانیتو پو (Castagneto Po) مستقر بود. بازیلیکای سوپرگا تقریبا 35 مایل و مونته ویسو 60 مایل از آنجا فاصله دارند.

برای کنار هم قرار دادن این عناصر، میناتو از یک لنز 500 میلی متری f/4 متصل به دوربین کنون آر5 (Canon R5) استفاده کرد. او ویدیویی را از پشت صحنه عکس برداری منتشر کرد و نشان داد که با چشم غیرمسلح چگونه به نظر می رسد. میناتو تأکید کرد که این صحنه حتی بدون عکس برداری هوش مصنوعی ما را شگفت زده می نماید.

  • شروع بزرگترین جستجوی حیات فرازمینی

  • سیاه چاله ای کوچک درون خورشید پنهان شده

  • نام خود را به این آدرس برای سفر به ماه بفرستید!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ثبت این عکس 6 سال زمان برد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت این عکس 6 سال زمان برد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید