تام هنکس رمان نویس شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تام هنکس بازیگر نامدار و برنده اسکار از نگارش نخستین رمانش اطلاع داد.

تام هنکس رمان نویس شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، نخستین رمانی که به قلم تام هنکس بازیگر مشهور آمریکایی به نگارش درآمده است، سال آینده روانه بازار خواهد شد.

این کتاب دومین فعالیت هنکس در حوزه ادبیات داستانی محسوب می گردد و داستانی درباره فراوری فیلم را روایت می نماید. تام هنکس پیش از این در سال 2017 مجموعه داستان های کوتاهی را منتشر نموده بود.

  • پیکر عباس معروفی به خاک سپرده شد
  • نویسنده برنده بوکر داستان های مارگارت تاچر درگذشت

نخستین رمان هنکس که با عنوان ساخت یک فیلم شاهکار دیگر منتشر می گردد، درباره ساخت یک فیلم اکشن و ابرقهرمانی است که با بودجه چند میلیون دلاری و با اقتباس از یک کتاب مصور ساخته شده است.

از جمله شخصیت های داستان این کتاب به سربازی که از جنگ بازگشته است، یک پسر جوان با استعداد و مهارت های هنری، یک کارگردان عجیب، یک ستاره فیلم مغرور و یک دستیار فراوری خستگی ناپذیر می توان اشاره نمود.

این رمان به وسیله انتشارات پنگوئن رندوم هاوس منتشر خواهد شد و در نهم مه سال 2023 در ایالات متحده و بریتانیا روانه بازار خواهد شد.

مجموعه داستان های کوتاه هنکس با عنوان گونه غیرمعمول منتشر شده است و به گفته این انتشارات تا به امروز 234,000 نسخه از این کتاب در بریتانیا فروش رفته است.

مووی وب نوشته به طور دقیق موضوع 100 سال معین نیست اما با حداقل اطلاعاتی که از آن به طور عمومی منتشر شده حاکی از آن است فیلم کوشش می نماید دنیا 100 سال آینده را با پیش بینی های خود به تصویر بکشد و مخاطبان آن در سال 2115 قادر خواهند بود آن را با شرایط دنیا خود مقایسه نمایند.

در حقیقت تماشا دنیای که مغلوب تغییرات آب و هوایی و فروپاشی سیاسی شده چندان عالی به نظر نمی آید. بنابریان شاید تماشاگران سینما ضروری است با نوشتن طوماری سازندگان 100 سال را متقاعد سازند که آن را کمی زودتر اکران نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تام هنکس رمان نویس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام هنکس رمان نویس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید