انتقاد از فوق ستاره فرانسه به علت رفتار بی ادبانه ، امباپه هرچه زودتر باید باشگاه را ترک کند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، کیلیان امباپه به علت تمایل به جدایی رایگان و عدم رعایت اخلاق و احترام برای پاری سن ژرمن انتقادهای زیادی دریافت نموده است.

انتقاد از فوق ستاره فرانسه به علت رفتار بی ادبانه ، امباپه هرچه زودتر باید باشگاه را ترک کند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی به نقل از گل، پائولو دی کانیو کیلیان امباپه را به علت بی ادبی و بی احترامی به پاری سن ژرمن مورد انتقاد قرار داد.

کیلیان امباپه اخیرا به تیم قهرمان لیگ یک اطلاع داده است که میخواهد پس از انتها قراردادش در سال 2024، باشگاه را به صورت رایگان ترک کند. او در مصاحبه ای با فرانس فوتبال، حتی از باشگاه، خریدهای اخیر آنها و به طور کلی لیگ فرانسه انتقاد کرد.

اظهارات امباپه در خصوص باشگاهش مورد پسند پائولو دی کانیو، ستاره سابق وستهام یونایتد قرار نگرفت و هم باشگاه و هم این بازیکن را در ماجرای فعلی مقصر دانست.

دی کانیو در صحبت با Sky Sports Italia گفت: این تقصیر پاری سن ژرمن است که خود را در این موقعیت قرار داده. آنها بهای زیادی به امباپه دادند و او را به یک برند جهانی تبدیل کردند. ما می توانیم در خصوص اشتباهات پاری سن ژرمن صحبت کنیم، اما من این رفتار امباپه را بی ادبانه و بی احترامی به این تیم می دانم، زیرا او سال قبل از مزیت های باشگاه استفاده نموده و حالا می خواهد یک سال دیگر بازی کند تا قراردادش منقضی گردد و سپس به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید برود.

لئاناردو، مدیر ورزشی پیشین پاری سن ژرمن نیز از شیطنت های این بازیکن فرانسوی ناراضی است و می خواهد امباپه هر چه زودتر باشگاه را ترک کند. شش بازیکن پاری سن ژرمن، از جمله دو خرید نو، نیز از بعضی اظهارات امباپه انتقاد نموده و از باشگاه شکایت نموده اند.

در حالی که امباپه می خواهد در سال 2024 باشگاه را ترک کند، پاری سن ژرمن در خصوص اینکه قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند یا نه، مردد است؛ زیرا از دست دادن رایگان بازیکنی در حد و مقدار امباپه از نظر مالی بر باشگاه تأثیر منفی می گذارد.

  • پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ | خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی
  • او من را نمی خواهد! | ادعای خنده دار هم تیمی سابق رونالدو در میان شایعات انتقالش به عربستان
  • حرف های گرت بیل درباره رونالدو | روابط تیره با ستاره پرتغالی؟
منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد از فوق ستاره فرانسه به علت رفتار بی ادبانه ، امباپه هرچه زودتر باید باشگاه را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از فوق ستاره فرانسه به علت رفتار بی ادبانه ، امباپه هرچه زودتر باید باشگاه را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید