چلسی با خرید های تازه به اوج بازخواهد گشت

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ریس جیمز ستاره انگلیسی معتقد است که چلسی با خریدهای جدیدی که در ژانویه انجام داده، بار دیگر می تواند به برترین تیم جهان در آینده تبدیل گردد.

چلسی با خرید های تازه به اوج بازخواهد گشت

به گزارش فوتبالی، تاد بولی و تیم مذاکره چلسی در پنجره جابجایی ژانویه، روزهای بسیار شلوغی را سپری کردند و حدود 323 میلیون پوند برای خرید بازیکنان تازه خرج کردند. این رقم بیشتر از رقم خرج شده در لیگ های اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه است و به خاطر این خرج های زیاد، تاد بولی و چلسی مورد انتقاد رسانه ها و مردم قرار گرفته اند.

به نقل از سایت گل، البته ریس جیمز تمامی این نقدها را نادیده گرفت و به فوتبال دیلی گفت: فکر نمی کنم جامی باشد که چلسی نتواند در آن به موفقیت برسد. در این تیم بازیکنان جوان زیادی حضور دارند که با یک ساختار مناسب، در حال ساختن تیمی متحد و قوی می باشند. زمانی که بتوانیم بیشتر در کنار هم بازی کنیم، قطعا عملکرد بهتری نیز ارائه خواهیم داد. معتقدم که با تجربه بیشتر و خریدهای تازه، چلسی دوباره به یکی از برترین تیم های جهان در آینده نزدیک تبدیل گردد.

چلسی در چهار بازی اخیرش نتوانسته طعم پیروزی بچشد و حالا در روز چهارشنبه باید به مصاف بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا برود.

منبع: فرارو

به "چلسی با خرید های تازه به اوج بازخواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی با خرید های تازه به اوج بازخواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید