آشنایی با هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski در استانبول!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، به نظر شما اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی چه حسی دارد؟ آیا دوست دارید در طول مسافرت خود به کشور ترکیه و شهر استانبول در یک کاخ اقامت کنید؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است حتما سعی کنید در هتل چراغان پالاس کمپینسکی اقامت کنید.

آشنایی با هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski در استانبول!

اقامت در این هتل یک اقامت سلطنتی و لوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شاید جالب باشید که بدانید ساختمان این کاخ از دوران عثمانی به جای مانده است و با گذشت زمان با تغییر کاربری که بر روی آن رخ داد به یک هتل بسیار شیک و زیبا تبدیل شد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در خصوص این هتل به دست آورید حتما ادامه این متن را مطالعه کنید.

برای رزرو آنلاین پرواز + هتل به مقصد استانبول روی عکس زیر کلیک کنید:

هتل چراغان پالاس کمپینسکی و معرفی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی 5 ستاره است و امکاناتی قابل توجه و بسیار عالی برای اقامت گردشگران فراهم نموده است. این هتل در منطقه بشیکتاش قرار گرفته و با قدم گذاشتن در آن به خوبی می توانید کاربری قدیمی و گذشته آن را مشاهده کنید.

این هتل یکی از با شکوه ترین و زیباترین کاخ هایی است که از دوران عثمانی به جای مانده و نکته مثبتی که در خصوص اتاق های این هتل می توان مطرح نمود ویوی زیبایی می باشد که از تنگه بسفر برای اقامت نمایندگان فراهم شده است.

معماری این هتل دستخوش تغییرات زیادی نشده و به راحتی می توان معماری سنتی ترکیه ای را در آن شاهد بود. فضای داخلی هتل نیز نمایانگر شکوه و زرق و برق موجود در کاخ هاست و این مساله را با قدم گذاشتن به داخل آن به خوبی حس خواهید کرد.

در این هتل 130 اتاق و سوئیت وجود دارد و تمامی آنها از نظر مساحت و وسعت بسیار قابل توجه و وسیع به نظر می رسند. وسعت آنها علاوه بر امکانات فوق العاده ای که در این اتاق ها وجود دارد نوید بخش یک اقامت به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما خواهد بود.

اگر دوست داشته باشید می توانید پنجره اتاقتان را باز کنید و تا صبح از نسیمی که از طرف این تنگه به سمت هتل می وزد استفاده کنید. صدای آب و صدای پرندگان بدون شک برترین موسیقی خواهد بود که شما با اقامت در این هتل شانس شنیدن آن را به دست خواهید آورد.

از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به اینترنت رایگان، سرو انواع متفاوت غذاهای ترکی و بین المللی، خدمات اسپا و آب درمانی و باشگاه ورزشی اشاره نمود.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی و امکانات تفریحی آن

هتل چراغان پالاس کمپینسکی نه تنها به شما فرصت می دهد تا در یک محیط مجذوب نماینده و بسیار تماشایی اقامت کنید بلکه این هتل با خدمات ویژه و منحصر به فردی که ارائه می دهد توانسته رضایت مسافرین و گردشگر ها نیز به خوبی به دست آورد.

از جمله امکانت این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این هتل دارای چندین رستوران است. در این رستوران ها نیز انواع غذاهای آسیایی، دریایی، مدیترانه ای و اروپایی سرو می شود بنابراین مسافرین از نظر انتخاب غذایی که با طبع و ذائقه آنها در تناسب باشد هیچ مسئله ای نخواهند داشت. نکته دیگری که خوب است در خصوص رستوران این هتل عنوان شود به دکوراسیون داخلی آن بر می شود. فضای این رستوران با درختان نخل تزیین شده و نمایی که تنگه بسفر در مقابل شما پدید آورده است غذا خوردن در این رستوران را به یکی از برترین و فراموش نشدنی خاطرات شما در این سفر تبدیل خواهد نمود.
  • وجود استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن های ورزشی که با امکاناتی بروز و مدرن مجهز شده اند، خدمات ماساژ، سالن اسپا، ماساژ کلاسیک و غیره از دیگر امکانات این هتل زیبا و لوکس به شمار می رود. اگر خستگی راه هنوز در تنتان به جای مانده است توصیه می کنیم ابتدا به حمام ترکی این هتل سری بزنید و سپس به مرکز اسپا بروید.
  • قسمت مخصوص نگهداری بچه ها، فضای بسیار زیبایی که برای پیاده روی ساخته شده است، کافه هایی که انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد و را سرو می نمایند، سالن های کنفرانس، مرکز تجاری، ماشین های لوکس و لاکچری برای جا به جای مسافرین و غیره از دیگر امکاناتی است تنها با اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی می توانید از آنها استفاده کنید.

امکانات موجود در اتاق ها

تمامی اتاق هایی که در هتل چراغان پالاس کمپینسکی مشاهده می کنید با سبک معماری عثمانی ساخته شده اند و به هنگام ورود به آنها تزیینات خاص و منحصر به فردی را می بینید. رنگ آمیزی داخل اتاق به گونه ای صورت گرفته که با تمامی اجزای موجود بتواند هارمونی و تناسب رنگی خود را حفظ کند.

رنگ پرده ها، دیوار و تمام عناصری که در اتاق ها یافت می شوند به گونه ای سحر آمیز و بسیار زیبا در کنار هم قرار گرفته اند و به همین علت به هنگام ورود با فضایی بسیار زیبا رو به رو خواهید شد.

شما داده شده است تا بتوانید نمایی بسیار زیبا از باغ موجود در هتل و منظره زیبای که تنگه بسفر برایتان فراهم نموده را مشاهده نمایید.

البته این ها تمام امکاناتی نیست که در این هتل به چشم می خورد. مبلمان هایی لوکس و زیبا، تلویزیون، سرویس حمام مجهز شده با دوش های هوشمند امکان سرو غذا در اتاق، ارائه خدمات ماساژ در اتاق ها و غیره نیز در کنار ظاهر زیبای این هتل باعث شده که افراد از اقامت در این هتل احساس بسیار خوبی را تجربه نمایند.

انواع اتاق ها

در هتل چراغان پالاس کمپینسکی انواع مختلفی از اتاق وجود دارد که به توضیح زیر هستند:

  • Lilium Garden یکی از انواع اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی است و حدود 55 مترمربع مساحت دارد. یک سرویس خواب دو نفره در آن قرار گرفته است و تراسی که منظرهی رو به دریا داشته به شما فرصت می هد تا به هنگام غروب بر روی تراس ایستاده و شاهد غروب کردن خورشید باشید. حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، روزنامه رایگان، وای فای رایگان از جمله امکانات این اتاق به شمار می رود.
  • 3 Bedroom Corner Palace Suite فضایی حدود 200 مترمربع به خود اختصاص داده است و از جمله بزرگ ترین و مجلل ترین اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی به شمار می رود. وای فای رایگان، تلویزیون های صفحه تخت، مجهز بودن به 3 اتاق خواب، فضای لوکس و بالکنی که منظرهی رو به دریا دارد از جمله امکاناتی است که می توان در این اتاق ها مشاهده کرد.
  • Superior Bosphorus View Room نیز فضایی در حدود 34 مترمربع دارد و به امکاناتی مانند تراس اختصاصی، وای فای رایگان و تهویه مطبوع مجهز شده است.

موقعیت مکانی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در منطقه اروپایی شهر استانبول یعنی منطقه بشیکتاش قرار گرفته است. کاخ دولما باغچه و تنگه بسفر از مجذوب نمایندهیت هایی هستند که فاصله بسیار کمی با این هتل دارند. چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل وجود دارد و به مسافرین و گردشگران این فرصت می دهد تا هر زمانی که تمایل داشتند برای خرید به خارج از هتل بروند.

اگر دوست دارید از سایر جاذبه های تماشای شهر استانبول نیز تماشا کنید به ایستگاه مترویی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته مراجعه نموده و یا به وسیله قایق هایی که در تنگه بسفر قرار دارند خود را به این آثار تماشای برسانید و تا جایی که برایتان امکان دارد از تمام جاذبه های موجود در این شهر تماشا کنید.

اغلب تورهایی که به گشت و گذار در شهر استانبول می پردازند سفر خود را از تنگه بسفر و در نزدیکی همین هتل آغاز می نمایند و به همین علت به راحتی می توانید با صرف زمانی بسیار کوتاه به هر جایی که تمایل داشته سفر کنید و آن را مورد بازدید قرار دهید. ضمناً خوب است بدانید که فرودگاه استانبول با این هتل حدود یک ساعت فاصله دارد.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski در استانبول!" امتیاز دهید

861 کاربر به "آشنایی با هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski در استانبول!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski در استانبول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید