80 درصد پول نفت نقدی دریافت می گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، با وجود شرایط فعلی فروش نفت امکان تغییر قیمت بنزین وجود دارد؟

80 درصد پول نفت نقدی دریافت می گردد

به نقل از فارس، دولت تصمیم بر واقعی کردن قیمت بنزین دارد. با وجود این که قیمت بنزین به تورم و شرایط مالی و سیاسی بستگی دارد اما بخشی از هزینه های اجتماعی با کاهش قیمت بنزین می تواند کم تر گردد.

اخیرا دولت طرح یارانه نو بنزین را اجرایی نموده است که به عقیده کارشناسان بر قیمت بنزین تاثیر زیادی دارد.در ادامه به آخرین خبر از قیمت بنزین می پردازیم.

وزیر نفت در یک برنامه خبری گفت: بیش از 80 درصد پول نفتی که می فروشیم را نقدی می گیریم و بقیه آن را با دارو و کالاهای اساسی تهاتر می کنیم.

دولت هیچگونه برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

جلیل سالاری با بیان اینکه در شرایط فعلی صحبت و برنامه ای برای تغییر نرخ بنزین مطرح نشده است، تاکید نمود: قیمت بنزین با تغییر در نظام یارانه ها تغییر نمی کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2022/05/قیمتبنزین.mp4

وی با بیان اینکه بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، قیمت بنزین یارانه ای 1500 تومان و بنزین آزاد نیز همچنان 3000 تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه هیچ کدام از جایگاه ها اجازه تغییر قیمت در بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری را انجام دهد با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد، بنابر این مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.

سالاری با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه ها ایجاد نشده است، گفت: جایگاه ها موظف به سوخت رسانی با قیمت های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه 09627 گزارش دهند.

منبع: تجارت نیوز

به "80 درصد پول نفت نقدی دریافت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد پول نفت نقدی دریافت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید