گردشگاه لَمِر، محلهٔ ساحلی تماشایی در دوبی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، این برنامهٔ کارت پستال، محلهٔ ساحلی لَمِر (به معنای دریا) یکی از محله های تماشایی تازه در دُبی را معرفی می نماید که پارک های آبی، ساحل و هنر خیابانی اش گردشگران را مجذوب می نماید.

گردشگاه لَمِر، محلهٔ ساحلی تماشایی در دوبی

گردشگران می توانند در این محله تخت ساحل اجاره نمایند و در کلبه های ساحلی رنگارنگ اینجا دوش دوش بگیرند. در لمر بستنی با طعم های عجیب وغریب هم پیدا می گردد. صاحب فروشگاه iScream می گوید: ما طعم های دیوانه واری داریم؛ مثلا بستنی با طعم سُس کاری، سُس کچ آپ، فلفل مکزیکی با شکلات، قُلفی (دسر بستنی هندی)، هرچه که بگویی.

پارک آبی لاگونا درست وسط محله لَمِر واقع شده است. سوار شدن بر سُرسُره های آبی پیچ درپیچ شجاعت گردشگران را به چالش می کشد. موج سواری با موج ساز 180 درجه ای فلورایدر هم هیجان انگیز است.

به اینستاگرام وبلاگ کوجی هامی فارسی بپیوندید

برای ماجراجویی بیشتر باید به سمت ساحل رفت. دو پارک آبی در محلهٔ لمر هست که بازی های فراوانی دارند. می توانید ساحل را با جت اسکی و راهنما دور بزنید. بچه هایی که عاشق بالا و پایین پریدن اند می توانند به زمین بازی هواهوا سری بزنند.

پیش از غروب باید در یکی از غذاخوری های روبه دریا جا گرفت. رستوران ماستی ترکیب مدرنی از غذاهای هندی دارد. ماستی در هندی معنای شوخ و بازیگوش دارد و یکی از این غذاهای بازیگوشانهٔ اینجا تندوری چیکن بائو نام دارد.

بعد از خستگی در کردن وقت شبهای لَمِر می رسد. سینمایی با حال وهوای قدیمی، برگزاری جشن های فصلی و تعداد زیادی هنرمند خیابانی در تمام شب گردشگران را سرگرم می نمایند.

منبع: یورونیوز

به "گردشگاه لَمِر، محلهٔ ساحلی تماشایی در دوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگاه لَمِر، محلهٔ ساحلی تماشایی در دوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید