کار قشنگ وحید امیری برای شجاع خلیل زاده

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ملاقات تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر که با رجحان 1-0 شاگردان یحیی گل محمدی به خاتمه رسید با یک حاشیه جنجالی در اواسط بازی همراه شد. شجاع خلیل زاده که پس از بازگشت از قطر امید زیادی داشت تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند با واکنش غیرمنتظره طرفداران پرسپولیس علیه خودش روبرو شد و تصمیم گرفت تا در فصل نو برای تراکتور و پاکو خمز بازی کند.

کار قشنگ وحید امیری برای شجاع خلیل زاده

مدافع سابق پرسپولیس با دو شکست متوالی تراکتور اصلا آغاز خوبی در لیگ برتر نداشته در بازی مقابل پرسپولیس انگیزه های زیادی داشت تا برابر تیم سابقش خودی نشان دهد، اما شجاع که کمی عصبی هم بنظر می رسید روی یک حرکت بی مورد از وحید امیری به سمت کاپیتان پرسپولیس یورش برد و سر هم تیمی سابقش فریاد زد، اما امیری که کاملا بر اوضاع مسلط بود واکنشی نشان نداد و برعکس سعی در آرام کردن خلیل زاده کرد تا نشان دهد همچنان در زمره بااخلاق ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران محسوب می گردد.

هرچند که شجاع خلیل زاده در خاتمه بازی به این موضوع اشاره نمود که رفتارش غیرعمدی بوده و سبک بازی اش به این شکل است.

اما وحید امیری برای اینکه نشان دهد روز های خاطره انگیزش با شجاع خلیل زاده را در تیم پرسپولیس از یاد نبرده پس از گذشت چند روز از این بازی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از شجاع خلیل زاده را با قلبی قرمز منتشر کرد تا باز هم نشان دهد هیچ کدورتی بین این دو بازیکن وجود ندارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "کار قشنگ وحید امیری برای شجاع خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار قشنگ وحید امیری برای شجاع خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید