چگونه بهینه تمرین کنیم؟ دواین جانسون پاسخ می دهد!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، دواین جانسون بر طبق تجربه خود، روش هایی برای بهبود تمرینات بدنسازی ارائه می دهد.

چگونه بهینه تمرین کنیم؟ دواین جانسون پاسخ می دهد!

دواین جانسون به خاطر اندام هرکول مانندش، معروفیت زیادی دارد.

در حالی که جثه و قدرت چشمگیر جانسون تا حد زیادی به علت ویژگی های ژنتیکی اوست، او در مصاحبه ای درباره عاقلانه ترین تصمیماتی که در رسیدن به اندام زیبایش به او یاری نموده، صحبت نموده است.

این روزها، جانسون به افراد انگیزه می دهد که به باشگاه بروند و به اندام خود اهمیت دهند. او مسلماً اینفلوئنسر شماره یک دنیا برای تناسب اندام است.

جانسون به علت اندامش، زیاد در فیلم های اکشن هالیوود بازی می نماید. او هرگز از نشان دادن فیزیک بدنی زیبایش در فیلم های اکشن، کوتاهی ننموده است. الان سؤال این است که دواین جانسون چه چیز هایی را به عنوان هوشمندانه ترین انتخاب هایش در زمینه بدنسازی می داند؟

دواین جانسون از دو مورد، به عنوان هوشمندانه ترین کارهایش برای رسیدن به بدن متناسب، نام برده است. برنامه تناسب اندام او، یکی از موضوعات موردبحث در اینترنت است. ده سال پیش، بازیگر فیلم The Hercules در کنار مارک والبرگ برای تبلیغ فیلمشان Pain & Gain مصاحبه ای با Bodybuilding.com انجام داد.

کار هوشمندانه در بدنسازی

در بخشی از مصاحبه، مصاحبه نماینده از جانسون سؤالی پرسید که هر بدنسازی می خواهد جوابش را بداند: هوشمندانه ترین کاری که او برای تناسب اندام انجام داده، چیست؟ جانسون گفت که استخدام مربی ای که مراقب رژیم غذایی و آمادگی جسمانی او باشد، یکی از عاقلانه ترین کار هایی بود که او انجام داده است.

همه می دانند که برای بدنسازی، تغذیه و ورزش دست به دست هم می دهند. شما نمی توانید برای رسیدن به اندام رویاییتان از یکی از آن ها غافل شوید. او بعلاوه گفت که استخدام مربی ای که تمریناتش را مطابق با مشخصات نقش هایش تنظیم کند، یکی دیگر از تصمیم های خوب او بوده است.

او گفت:

هوشمندانه ترین کاری که برای تناسب اندام انجام دادم، استخدام مربی رژیم غذایی و آمادگی جسمانی و بعلاوه مربی ای بود که بسته به نقش ها، تمریناتم را برنامه ریزی می کرد. این هوشمندترین کار است، چون واقعاً جزئیات زندگی شما را به خوبی تنظیم می نماید و شما درک بیشتری ا ز کار هایی که باید انجام دهید، پیدا می کنید.

دواین جانسون به خاطر کار کردن با مربیان سطح بالا، چیز های زیادی درمورد تناسب اندام یاد گرفته است. صفحه رسانه اجتماعی راک، پر از ویدئو های تمرینی او در The Iron Paradise است. روتین صبحگاهی او درواقع با یک جلسه تمرینی شدید آغاز می گردد.

در مجموع، دواین جانسون چهره سلامت و تناسب اندام در هالیوود است. برند هایی که او در رسانه های اجتماعی تبلیغ می نماید، بابت این تبلیغات میلیون ها دلار به او می پردازند. حالا که هوشمندانه ترین انتخاب های جانسون را می دانیم، خوب است بدانیم که او از انجام چه کار هایی پشیمان است؟

دواین جانسون از اینکه از روی غرور وزنه های سنگین زده، پشیمان است

بسیاری می گویند که بلند کردن وزنه های سنگین باعث می گردد احساس شکست ناپذیری، مردانگی و قدرت کنید. اما به عنوان بدنسازان جوان، بیشتر ما بدون توجه به حالت مناسب بدن، اشتباه از روی غرور، وزنه ای سنگین بلند کردن را مرتکب می شویم. اگرچه دواین جانسون اسطوره تناسب اندام است، اما هرگز این اشتباهش را پنهان نمی نماید.

در ادامه این مصاحبه، دواین جانسون گفت که در نتیجه این تمرینات اشتباه مجروح شده است. جانسون به عنوان یک مربی باهوش تناسب اندام، دیگران را تشویق می نماید که وزنه سنگین تر از توانشان را بلند ننمایند و فقط به تدریج، تمرینات خود را سخت تر نمایند.

منبع: سرخ نیوز

منبع: فرارو

به "چگونه بهینه تمرین کنیم؟ دواین جانسون پاسخ می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بهینه تمرین کنیم؟ دواین جانسون پاسخ می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید