چمران: اسناد فروش ملک هزار و 600 میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کنید

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از خزانه دار شورا درخواست نموده ایم اسناد و مدارک فروش ملک هزار و 600 میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کند.

چمران: اسناد فروش ملک هزار و 600 میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کنید

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه پیش از شروع هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع وبلاگ کوجی هامی در پاسخ به این پرسش که حبیب کاشانی یک عضو شورای شهر تهران در جلسه گذشته شورا در ارتباط با فروش ساختمان واحد اتوبوسرانی به یک هزار و 600 میلیارد تومان برای تامین حقوق پرسنل به شهرداری تهران تذکر داد آیا این مسئله صحت دارد یا خیر، گفت: بنده در این زمینه از آقای کاشانی خواسته ام مدارک خود را ارائه کند.

وی اضافه نمود: البته اگر با رعایت قوانین و مقررات باشد منعی ندارد، اما به هر ترتیب قرار شده که این مدارک را به ما بدهد.

چمران بعلاوه درباره بلاتکلیفی حدود 20 هزار ملک در راستا راه آهن تهران - تبریز اظهارداشت: این املاک عموما در منطقه ها 17 و 18 قرار دارند.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با مقدار تحقق عایدی های شهرداری تهران در چند ماهه گذشته از سال 1401، گفت: به این نکته باید اشاره نمود که عایدی ها به مقداری که ماهیانه باید تحقق پیدا کند محقق نشده است و در واقع تحقق برنامه تا سه ماهه اول کم بوده، اما نسبت به مقدار تحقق عایدی ها در سه ماهه سال گذشته بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: البته کار همواره به این شکل بوده است که عایدی ها در سه ماهه ابتدایی سال به طور کامل محقق نمی گردد و با توجه به اینکه ما در تابستان قرار داریم بالطبع در این مقطع ساخت و ساز و اخذ صدور پروانه سرعت می گیرد و عایدی ها افزایش می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بعلاوه درباره افزایش حقوق پرسنل و کارمندان شهرداری نیز گفت: این مسئله نیز مقداری مربوط به دولت است.

منبع: فرارو

به "چمران: اسناد فروش ملک هزار و 600 میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: اسناد فروش ملک هزار و 600 میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید