هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را برطرف می نماید

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، بخورها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها یک مشکل پوستی را برطرف می نماید.بخورهای خانگی یک راز زیبایی برای پوست هستند.

هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را برطرف می نماید

برطرف مسائل پوستی با بخور یک روش آسان و مقرون به صرفه برای شماست. این کار می تواند باعث از بین رفتن چربی اضافه پوست، حذف آلودگی و محو کردن سلول های البته بدون خشک کردن پوست یاری کند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

برطرف مسائل پوستی با بخور

در این مطلب چند مورد بخور طبیعی و خوش بو را به شما آموزش می دهیم که هر کدام یک خاصیت جداگانه برای پوست شما دارند.

بخور بابونه و گلبرگ رز

مواد لازم: گلبرگ خشک شده گل رز به اندازه لازم وگل بابونه خشک

با مخلوط کردن گل بابونه و گلبرگ رز خشک شده با آب، می توانیم ترکیبی عالی برای داشتن بخوری آرام بخش ایجاد کنیم. این بخور برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت مؤثر است و از بروز پف زیر چشم جلوگیری می نماید. بنابراین این گیاهان برای برطرف مسائل پوستی با بخور بسیار موثر هستند.

گل بابونه و گلبرگ رز خشک شده را با آب مخلوط کنید و ترکیب عالی برای داشتن بخور آرامش بخش ایجاد کنیم. از فواید این بخور می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از بین بردن چین و چروک های پوست صورت
  • از بین بردن پف زیر چشم

بخور گل ختمی و ریحان

مواد لازم: سه یا چهار برگ ریحان خشک شده و به اندازه لازم از گلبرگ های خشک شده گل ختمی

گل ختمی دارای خواص پاک کنندگی است. گفتنی است این گیاه می تواند آسیب های ناشی از اشعه های مضر خورشید را برطرف کند. ریحان نیز باعث مرطوب شدن پوست می گردد. این بخور برای پوست های چرب عالی و مانند یک معجزه است. بنابراین برطرف مسائل پوستی با بخور گل ختمی و ریحان را نباید فراموش کنید.

بخور برگ بو و اسطوخدوس

مواد لازم: برگ بوی طبیعی به اندازه لازم و جوانه های تازه گل اسطوخدوس

اسطوخودوس از زمان های قدیم راز زیبایی پوست بوده است. این گیاه دارای خواص ضد التهابی و بسیار آرامش بخش است. گفتنی است که این گیاه خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد بعلاوه ضد قارچ است. این بخور یک ترکیب عالی برای افرادی است که دارای پوست خشک و حساس دارند. برطرف مسائل پوستی با بخور برگ بو و اسطوخدوس را در روتین پوستی خود قرار دهید.

بخور میخک و رزماری

مواد لازم: روغن درمانی رزماری به اندازه لازم و روغن گیاه میخک با خلوص 100 درصدی

مخلوط این دو گیاه آن قدر خوش بو و فوق العاده است که با استفاده از آن لذت می برید. این گیاه خاصیت ضدمیکروبی و ضدعفونی کنندگی دارد. باید بدانید که رزماری باعث نرم شدن پوست و برطرف مسائل پوستی با بخور می گردد. بعلاوه خاصیت جوان کنندگی دارد. ترکیب روغن میخک و رزماری با آب برای بخور دادن به صورت باعث جوانسازی پوست می گردد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این شامپوی خانگی ریزش موی شما را از بین می برد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را برطرف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را برطرف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید