نگاهی به داخل ناوگان جت های خصوصی بیل گیتس!، عکس

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، بیل گیتس با سفر با جت شخصی خود بحث های زیادی را ایجاد نموده است. بنیانگذار مایکروسافت که تبدیل به فعال آب و هوا شده است، کمتر از چهار جت تجاری دارد. کلکسیون او نزدیک به 200 میلیون دلار ارزش دارد و دارای یک گلف استریم G650 برتر است.

نگاهی به داخل ناوگان جت های خصوصی بیل گیتس!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کوجی هامی ، بیل گیتس میلیاردر، کتابی به نام چگونه از فاجعه آب و هوایی جلوگیری کنیم نوشته است. در آن، او اعتراف می نماید که یک پیغام رسان ناقص است زیرا در خانه های بزرگ زندگی می نماید و با جت شخصی سفر می نماید. طبق گزارش ها، سال گذشته، گیتس 392 پرواز با جت های شخصی انجام داده است که به طور میانه بیش از یک پرواز در روز بود.

بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس عموم، بنیانگذار مایکروسافت دارای چهار جت خصوصی است. مجموعه او تا حدودی نه یک بلکه از دو گلف استریم G650ER تشکیل شده است که هر کدام نزدیک به 70 میلیون دلار قیمت دارند.

نقطه برجسته ناوگان گیتس Gulfstream G650ER او است. این دو هواپیما در سال 2018 ساخته شدند و جایگزین دو جت قبلی بمباردیر 700 گلوبال اکسپرس شدند.

یکی به عنوان N887WM و دیگری به عنوان N194WM در شرکتی به نام MENTE LLC در استان واشنگتن ثبت شده است.

G650 می تواند 11 تا 18 مسافر را در خود جای دهد و نسخه برد اضافی دارای حداکثر برد 7500 نیوتن متر یا 13890 کیلومتر است. حدود 450 گالن سوخت در ساعت می سوزاند و می تواند به حداکثر سرعت 0.925 ماخ برسد. این جت با پرواز بین سنگاپور و توسان، آریزونا، در 15 ساعت و 23 دقیقه در سال 2019، سریع ترین و دورترین رکورد را برای جت تجاری دارد.

جت های Gulfstream گیتس دارای چهار منطقه برای کار، تفریح و استراحت هستند. صندلی های چرمی دست ساز تبدیل به تخت می شوند و هواپیما می تواند تا ده نفر را در خود جای دهد. بیش از 500 گلف استریم G650 در سراسر دنیا در خدمت هستند و این نوع در حال حاضر بیش از 125 رکورد سرعت دنیای را به ثبت رسانده است.

دومین G650 او که N194WM ثبت شده است، به نظر می رسد سال گذشته فروش رفته است. تحقیقات Simple Flying نشان داد که این هواپیما اکنون در TVPX Aircraft Solutions در یوتا ثبت شده است.

از دیگر صاحبان این جت درجه یک می توان به جف بزوس، بنیانگذار آمازون، اپرا وینفری و کیم کارداشیان اشاره نمود.

چلنجر 350 ادعا می نماید که بزرگترین و آرام ترین کابین در کلاس خود است و می تواند تا ده مسافر را حمل کند. حداکثر برد آن 3200 نیوتن متر یا 5900 کیلومتر و حداکثر سرعت 0.83 ماخ است.

او اخیراً هواپیمای ملخی کوچک خود را در خاتمه سال گذشته ارتقاء داده است. یک هواپیما با نام N897WM برای جایگزینی یک هواپیمای شناور موجود از همان نوع خریداری شد.

منبع: simpleflying

سلاح همه فن حریف روسیه در دام دوربین ها افتاد!

گران قیمت ترین جنگنده آمریکایی که در آسمان گم شد!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نگاهی به داخل ناوگان جت های خصوصی بیل گیتس!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به داخل ناوگان جت های خصوصی بیل گیتس!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید